Izvorni znanstveni članak
BULING U OSNOVNOJ ŠKOLI
Neala Ambrosi-Randić
Ines Piutti
Sažetak
Osnovni cilj ovoga istraživanja bila je kvalitativna analiza bulinga, usmjerena u prvom redu na utvrđivanje učestalosti fenomena u osnovnim školama na području Istre. Anonimnim upitnikom ispitano je 160 učenika, i to 81 muškoga i 79 ženskoga spola, polaznika trećih i četvrtih razreda četiriju osnovnih škola. Dobiveni podaci potvrđuju prisutnost bulinga u našim školama. Primjerice, 4,4% učenika redovito doživljava verbalno ili fizičko nasilje u školi, dok dvije trećine učenika izjavljuju da im se to povremeno dešava. Učenici su fizički napadani, vrijeđani, ocrnjivani ili im se prijetilo. Nasilje se odvija najviše u razredu i školskim hodnicima. Iz odgovora ispitanika moguće je utvrditi da mnogi ne govore o onome što im se dešava s nastavnicima i roditeljima.
Ključne riječi
buling; osnovna škola; učenici
Hrčak ID:
12620
URI
Datum izdavanja:
1.6.2007.
Posjeta: 12.341 *