Prethodno priopćenje
UPORABA MATERINJEG JEZIKA NA NASTAVI ENGLESKOG KAO STRANOG JEZIKA
Mauro Dujmović
Sažetak
Poznata je činjenica da znanstvenici i profesori sve više zagovaraju dvojezični pristup učenju engleskog jezika, koji inkorporira učenikov materinji jezik kao instrument učenja stranog jezika. Humanistički aspekti učenja jezika podrazumijevaju da je prirodno za učenike da se ponekad posluže materinjim jezikom sa kojim uspoređuju ono što uče na stranom jeziku. Zabrana upotrebe materinjeg jezika na nastavi stranog jezika ima negativne posljedice i ometa učenje stranog jezika. Inspiriran ovom teorijom i vođen osobnim interesom odlučio sam provesti malo istraživanje o korištenju hrvatskog jezika na nastavi engleskog jezika. Cilj ovog istraživanja bio je dokazati da hrvatski jezik na nastavi engleskog kao stranog jezika služi isključivo kao potpora i olakšava njegovo usvajanje.
Ključne riječi
prvi jezik; drugi jezik; dvojezičan; jednojezičan; učenje; poučavanje; vještine; učenici; istraživanje; nastavnici
Hrčak ID:
12624
URI
Datum izdavanja:
1.6.2007.
Posjeta: 5.506 *