Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.5552/drind.2014.1357

Model za ocjenjivanje radijskih oglasa o prodaji drvnih proizvoda

Leon Oblak ; Biotehnički fakultet Sveučilišta u Ljubljani, Slovenija
Branko Glavonjić ; Šumarski fakultet Sveučilišta u Beogradu, Srbija


Puni tekst: engleski pdf 462 Kb

str. 303-308

preuzimanja: 912

citiraj


Sažetak

Tvrtke za preradu drva moraju stalno nastojati poboljšati ili barem zadržati svoj tržišni udio. Postoji nekoliko načina da se to postigne, među kojima je i oglašavanje. Kad tvrtke za preradu drva odlučuju o
oglašavanju, više će se njih odlučiti za radijsko nego za televizijsko oglašavanje, jer su radijski oglasi jeftiniji. Tvrtke trebaju pripremiti oglase koji će potrošačima biti atraktivni i koji će im se svidjeti. Stoga moraju uzeti u obzir niz kriterija, kao i činjenicu da su neki kriteriji važniji od drugih. U radu je primijenjena AHP analiza kako bi se utvrdilo mišljenje tržišnih profesionalaca o važnosti kriterija u radijskom oglašavanju drvnih proizvoda. Na temelju rezultata razvijen je model vrednovanja radijskih oglasa te je ispitan na slučajnom uzorku ispitanika koji su ocijenili uzorak radijskih oglasa tvrtki za preradu drva.

Ključne riječi

tvrtka za preradu drva; drvni proizvodi; radijski oglas; AHP analiza; anketa

Hrčak ID:

132189

URI

https://hrcak.srce.hr/132189

Datum izdavanja:

7.1.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.976 *