Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v16i4.559

Perfekcionizam, školska motivacija, stilovi učenja i akademski uspjeh darovitih i nedarovitih učenika

Fatma Altun ; Fatih Faculty of Education, Karadeniz Technical University
Hikmet Yazici ; Fatih Faculty of Education, Karadeniz Technical University


Puni tekst: engleski pdf 378 Kb

str. 1031-1065

preuzimanja: 1.140

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 378 Kb

str. 1031-1054

preuzimanja: 1.716

citiraj


Sažetak

Glavni cilj ovog istraživanja bio je istražiti mogu li se daroviti učenici razlikovati od nedarovitih učenika prema prediktorima kao što su perfekcionizam, školska motivacija, stilovi učenja i akademski uspjeh. Uzorak se sastojao od 386 (ispitanice=164, ispitanici=222) darovitih i 410 (ispitanice=209, ispitanici=201) nedarovitih učenika osnovne škole. Obrazac za prikupljanje podataka, skale za određivanje pozitivnog-negativnog perfekcionizma, školske motivacije i stilova
učenja upotrijebljeni su kao alati za prikupljanje podataka, a za njihovu su analizu upotrijebljeni nezavisni t-test, Pearsonov koeficijent i diskriminantna analiza. Rezultati pokazuju da taj model točno predviđa klasifikaciju u slučaju 98.4% darovitih i 81% nedarovitih učenika. Spomenuto je također razmatrano u svjetlu
recentne literature.

Ključne riječi

akademski uspjeh; darovitost; perfekcionizam; stil učenja; školska motivacija

Hrčak ID:

132967

URI

https://hrcak.srce.hr/132967

Datum izdavanja:

29.12.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.788 *