Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v16i4.559
Perfekcionizam, školska motivacija, stilovi učenja i akademski uspjeh darovitih i nedarovitih učenika
Fatma Altun
; Fatih Faculty of Education, Karadeniz Technical University
Hikmet Yazici
; Fatih Faculty of Education, Karadeniz Technical University
Sažetak
Glavni cilj ovog istraživanja bio je istražiti mogu li se daroviti učenici razlikovati od nedarovitih učenika prema prediktorima kao što su perfekcionizam, školska motivacija, stilovi učenja i akademski uspjeh. Uzorak se sastojao od 386 (ispitanice=164, ispitanici=222) darovitih i 410 (ispitanice=209, ispitanici=201) nedarovitih učenika osnovne škole. Obrazac za prikupljanje podataka, skale za određivanje pozitivnog-negativnog perfekcionizma, školske motivacije i stilova
učenja upotrijebljeni su kao alati za prikupljanje podataka, a za njihovu su analizu upotrijebljeni nezavisni t-test, Pearsonov koeficijent i diskriminantna analiza. Rezultati pokazuju da taj model točno predviđa klasifikaciju u slučaju 98.4% darovitih i 81% nedarovitih učenika. Spomenuto je također razmatrano u svjetlu
recentne literature.
Ključne riječi
akademski uspjeh; darovitost; perfekcionizam; stil učenja; školska motivacija
Hrčak ID:
132967
URI
Datum izdavanja:
29.12.2014.
Posjeta: 6.874 *