Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.7305/automatika.2014.12.405

Analiza prekidača startera solenoida automobila

V. M. Murugesan ; PSG College of Technology, Coimbatore 641 004, Tamil Nadu, India
G. Chandramohan ; PSG College of Technology, Coimbatore 641 004, Tamil Nadu, India
M. Senthil Kumar ; PSG College of Technology, Coimbatore 641 004, Tamil Nadu, India
R. Rudramoorthy ; PSG College of Technology, Coimbatore 641 004, Tamil Nadu, India
L. Ashok Kumar ; PSG College of Technology, Coimbatore 641 004, Tamil Nadu, India
Rambabu Palla ; PSG College of Technology, Coimbatore 641 004, Tamil Nadu, India


Puni tekst: engleski pdf 392 Kb

str. 256-264

preuzimanja: 2.064

citiraj


Sažetak

U ovom članku namjera je prikazati jednostavnu eksperimentalnu analizu električnog kontakta u automobilskim kontaktima kada vode struju. Sustav za paljenje je dizajniran je kako bi osigurao vozaču praktičan, učinkovit i pouzdan način paljenja motora s unutarnjim izgaranjem. Sustav za paljenje sastoji se od dva odvojena kruga, krug s jakom strujom (150 A - 530 A) i slabom stujom (< 20A). Kako spomenuti krug podrazumijeva krug s jakim stujama i niskim naponom, kontakt solenoida će na krajevima davati velike iznose stuja. Ta će struja uzrokovati povećanje otpora kontakta. zbog povećanog otpora kontakta starter možda neće proizvesti dostatan moment što će dovesti do preopterećenja baterije. Kako bi se riješio navedeni problem, razvijen je novi model kontakta solenoida koristeći modeliranje konačnim elementima (ANSYS Parametric Design Language). Dobiveni rezultati korisni su kako bi se pronašao kompromis između električnih i mehaničkih aspekata i kako bi se pomoglo proizvođačima da smanje težinu i otpor konektora električnog kontakta.

Ključne riječi

sustav za paljenje; solenoid; otpor kontakta; baterija

Hrčak ID:

133161

URI

https://hrcak.srce.hr/133161

Datum izdavanja:

12.1.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.787 *