Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ODNOSI SA JAVNOŠĆU U FUNKCIJI KORPORATIVNOG UPRAVLJANJA

Mirjana Marinković-Lepić ; Mistarstvo finansija Tuzlanskog kantona


Puni tekst: hrvatski pdf 324 Kb

str. 129-146

preuzimanja: 1.412

citiraj


Sažetak

Poslovanje privrednih društava, bez obzira na oblik organizovanja i strukturu vlasništva je danas nezamislivo bez aspekta odnosa sa javnošću,ako se žele svrstati u red modernih kompanija. Zabrinjavajuća je okolnost da u mnogim javnim preduzećima, organima vlasti i drugim organizacijama koje vrše javnu
funkciju nema osoba zaduženih za ove poslove, ili te osobe nemaju odgovarajuće obrazovanje. Rijetka su preduzeća koja imaju strategiju i provedbeni plan odnosa sa javnošću, bez obzira na činjenicu da se radi o vrlo značajnim privrednim subjektima koji itekako utiču na svakodnevni život ljudi i kojima je u interesu da
grade korektne i, na naučnim postulatima zasnovane, odnose sa javnošću. Ovaj rad ima za cilj da ukaže na potrebu spoznaje o značaju i suštini odnosa sa javnošću, zbog činjenice da se o ovoj nauci i njenoj praktičnoj primjeni nedovoljno zna, iako smo svjedoci da se osnivaju službe za odnose sa javnošću, imenuju lasnogovornici, stručni saradnici za informisanje i sl. I pored toga, u
velikom broju slučajeva se funkcija odnosa sa javnošću shvata samo kao posrednička uloga u odnosima sa medijima, umjesto kao sveukupnost djelovanja radi stvaranju pozitivnog ozračja i pozitivne percepcije javnosti. Na primjeru Javnog preduzeća "Saobraćaj i komunikacije" Tuzla, po odobrenju uprave, prikazat će se pravilan, i na nauci zasnovan, pristup odnosima sa javnošću, kao vrlo značajnom segmentu korporativnog upravljanja, njihov uticaj na poslovanje i percepciju javnosti o ovom javnom preduzeću.

Ključne riječi

javnost; odnosi sa javnošću; korporativno upravljanje; javna preduzeća

Hrčak ID:

133733

URI

https://hrcak.srce.hr/133733

Datum izdavanja:

2.2.2015.

Posjeta: 2.196 *