Ostalo
VODENI DETEKTIV ISTRAŽUJE ŽIVOT U PRIRODI OBLIŽNJEG POTOKA
Natalija Mihelčić
orcid.org/0000-0002-0004-9715
; Osnovna šola Stopiče
Sažetak
U ovom radu želim istaknuti multidisciplinarno (međupredmetno) povezivanje triju školskih predmeta, kojem je na kraju uslijedio i geografski teren. Obje metode zahtijevaju puno pripreme, osobito potonja jer je u školskom radu posebno vrijedna, krhka i vrlo zahtjevna. Provedba interdisciplinarne nastave sigurno je značila "svježi" doprinos u nastavi zemljopisa, kao i kod ostalih predmeta, kemije i biologije. Međupredmetno povezivanje se u ovom slučaju pokazalo više nego uspješno i dovoljno jer je također pokazalo da je sadržaj o vodi povezao sva tri predmeta, a korak dalje značio je terenski rad, koji je ponudio veliku kombinaciju korištenja različitih metoda rada s učenicima na otvorenom.
Ključne riječi
međupredmetno povezivanje; geografija; terenski rad; kemija; biologija
Hrčak ID:
135786
URI
Datum izdavanja:
19.12.2014.
Posjeta: 2.058 *