Izvorni znanstveni članak
Oblikovanje nastavnih sadržaja na društvenim mrežama u visokoškolskom obrazovanju
Suzana Tomaš
orcid.org/0000-0002-7170-190X
; Sveučilište u Splitu Filozofski fakultet
Sažetak
Društvene mreže predstavljaju izazov u nastavnom procesu visokoškolske nastave jer su bliske studentima i neizostavni su dio njihova slobodnog vremena. One mogu uvesti promjene u model nastavnog procesa, preobražavajući učenje u pametne čvorove unutar dinamične i međuovisne mreže učenja. U radu se bavimo oblikovanjem i vrednovanjem oblikovanih nastavnih sadržaja na društvenim mrežama Edmodo i Facebook prema modelu ADDIE koji je prema svojim atributima generički i iteracijski proces unutar definiranih faza. Rezultati upitnika pokazali su visok stupanj slaganja s mogućnošću primjene društvenih mreža u obrazovne svrhe u visokoškolskom obrazovanju. Razlika između Edmoda i Facebooka zamjetna je u isporuci nastavnih sadržaja i u alatima za komunikaciju i suradnju. S tim u vezi, studenti su naveli da im je suradnja i komunikacija na društvenoj mreži Facebook dostupnija zbog programskog alata „chat“ i slanja privatnih poruka. Prednost u procesu učenja, poučavanja i testiranja znanja ima društvena mreža Edmodo zbog mogućnosti dijeljenja sadržaja (biblioteka), ispitivanja znanja pomoću kviza, formiranja grupa s kodovima te mogućnosti pristupa i sudjelovanja roditelja u nastavi.
Ključne riječi
Edmodo; Facebook; oblikovanje nastavnog sadržaja; vrednovanje oblikovanih nastavnih sadržaja
Hrčak ID:
136068
URI
Datum izdavanja:
11.11.2014.
Posjeta: 3.484 *