Stručni rad
Implementacija piramide optimizma u vrtićima
Sanja Tatalović Vorkapić
; Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
Karmen Pavlic
; Dječji vrtić „Didi“, Dugo Selo
Sažetak
Inicijativa u poučavanju djece predškolske dobi da optimistično razmišljaju ima dvije temeljne značajke po njihov razvoj. Kao prvo, djeca uče kako adekvatno povezati svoje uspjehe sa svojim sposobnostima, uslijed čega uče i to kako se uspješno nositi sa svojim neuspjesima. Drugo, na tom su putu učenja na najzdraviji mogući način zaštićeni od depresije i sposobni razviti vlastitu psihološku otpornost. Stoga je od iznimnog značaja prepoznati važnost poučavanja pozitivnom razmišljanju u djece i implementacije Seligmanove piramide optimizma u vrtićima. Ovaj članak ima dva temeljna cilja. Prvi je usmjeren prema kreiranju većeg senzibiliteta kod odgajatelja s obzirom na važnost pozitivnog razmišljanja kod djece te su prikazani neki od teoretskih koncepata. Drugi cilj opisuje konkretnu implementaciju piramide optimizma u vrtićima primjenom relevantnih primjera iz prakse. Na kraju rada predložene su neke praktične smjernice.
Ključne riječi
djeca predškolske dobi; prevencija; piramida optimizma; dobrobit; vrtić
Hrčak ID:
136108
URI
Datum izdavanja:
11.3.2015.
Posjeta: 1.800 *