Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Model integriranja posebnih metodika odgoja u ranom djetinjstvu: perspektive studenata o njihovom učenju u autentičnim okruženjima

Tamara Pribišev Beleslin ; Study Program for Early Childhood Education, Faculty of Philosophy, University of Banja Luka
Aleksandra Šindić ; Study Program for Early Childhood Education, Faculty of Philosophy, University of Banja Luka
Tanja Vujić ; Study Program for Early Childhood Education, Faculty of Philosophy, University of Banja Luka


Puni tekst: hrvatski pdf 403 Kb

str. 179-195

preuzimanja: 448

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 403 Kb

str. 179-195

preuzimanja: 439

citiraj


Sažetak

Polazne teorijske osnove za razvoj sveučilišnog modela integriraranja praktične nastave posebnih metodika u ranom djetinjstvu (Metodika upoznavanja okoline i društvene sredine i Metodika formiranja matematičkih pojmova) su učenje o holističkom pristupu u odgoju djece, te pedagoška paradigma otvorenih programa predškolskog odgoja i obrazovanja kao osnove su-konstrukcije kurikuluma. Prikazuje se razvoj modela kroz implementaciju i refleksiju u akcijskom istraživanju u kome se koristi mješoviti istraživački pristup. Kvantitativni podaci ukazuju na pomjeranje uvida studenata o metodičkim kompetencijama prema većoj objektivnosti i ka restrukturiranju teorijskih znanja. Kvalitativna analiza ukazuje na pomjeranje od emocionalnih komponenti (nesigurnosti i strahova) kojima su studenti bili preplavljeni na početku ciklusa, ka većem samopouzdanju u odnosima sa malom djecom. Integriranje doprinosi nizu povoljnih efekata na razvoj općih i specifičnih metodičkih kompetencija, a otvaraju se i nova pitanja koja treba uzimati u obzir u narednom periodu. Prvenstveno misli se na pitanje jaza u „povezivanju“ teorije sa praksom, te mogućnosti veće participacije studenata u odlučivanju tokom narednog ciklusa.

Ključne riječi

afektivna i socijalna komponenta učenja; akcijsko istraživanje; integrirani metodički praktikum; situaciono učenje; sveučilišna nastava

Hrčak ID:

137679

URI

https://hrcak.srce.hr/137679

Datum izdavanja:

25.2.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.434 *