Prethodno priopćenje
Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo
Mirjana Radetić-Paić
; Department of Preschool and Primary School Teaching, Juraj Dobrila University of Pula
Puni tekst: hrvatski pdf 361 Kb
str. 195-204
preuzimanja: 603
citiraj
APA 6th Edition
Radetić-Paić, M. (2015). Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo. Croatian Journal of Education, 17 (Sp.Ed.1), 195-204. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/137690
MLA 8th Edition
Radetić-Paić, Mirjana. "Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. Sp.Ed.1, 2015, str. 195-204. https://hrcak.srce.hr/137690. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Radetić-Paić, Mirjana. "Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo." Croatian Journal of Education 17, br. Sp.Ed.1 (2015): 195-204. https://hrcak.srce.hr/137690
Harvard
Radetić-Paić, M. (2015). 'Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo', Croatian Journal of Education, 17(Sp.Ed.1), str. 195-204. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/137690 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Radetić-Paić M. Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 22.12.2024.];17(Sp.Ed.1):195-204. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/137690
IEEE
M. Radetić-Paić, "Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo", Croatian Journal of Education, vol.17, br. Sp.Ed.1, str. 195-204, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/137690. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 361 Kb
str. 194-204
preuzimanja: 435
citiraj
APA 6th Edition
Radetić-Paić, M. (2015). Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo. Croatian Journal of Education, 17 (Sp.Ed.1), 195-204. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/137690
MLA 8th Edition
Radetić-Paić, Mirjana. "Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. Sp.Ed.1, 2015, str. 195-204. https://hrcak.srce.hr/137690. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Radetić-Paić, Mirjana. "Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo." Croatian Journal of Education 17, br. Sp.Ed.1 (2015): 195-204. https://hrcak.srce.hr/137690
Harvard
Radetić-Paić, M. (2015). 'Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo', Croatian Journal of Education, 17(Sp.Ed.1), str. 195-204. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/137690 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Radetić-Paić M. Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 22.12.2024.];17(Sp.Ed.1):195-204. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/137690
IEEE
M. Radetić-Paić, "Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo", Croatian Journal of Education, vol.17, br. Sp.Ed.1, str. 195-204, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/137690. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
Integracija djece s teškoćama u razvoju u redovni školski sustav je proces koji zahtjeva promjene na više razina. Između ostalog zahtjeva i promjenu stavova i ponašanja šire zajednice, a da bi to bilo moguće i edukaciju o osobitostima razvoja i specifičnostima odgoja i obrazovanja djece. Ciljevi ovog istraživanja bili su utvrditi poznavanje teorijskih i praktičnih pojmova vezanih za integrirani odgoj i obrazovanje djece s teškoćama u razvoju te razlike u poznavanju pojedinih pojmova s obzirom na godine radnog staža od strane sveučilišnih nastavnika. U istraživanju je korišten modificirani upitnik ESERakad Tempus Projekta - Education for Equal Opportunities at Croatian Universities-EduQuality. Istraživanje je provedeno među nastavnicima Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli (N=104). U obradi podataka, uz izračunavanje marginalnih frekvencija, korištena je diskriminacijska analiza. Rezultati su pokazali da svega 25% tvrdnji nastavnici prepoznaju kao točne te da se nastavnici s obzirom na duljinu radnog staža međusobno najviše razlikuju na način da nastavnici s manje od dvadeset godina staža u većoj mjeri prepoznaju određene pojmove kao točne za razliku od kolega s većim stažem. Rezultati ukazuju na potrebu veće edukacije sveučilišnih nastavnika u poznavanju teorijskih i praktičnih pojmova vezanih za integrirani odgoj i obrazovanje.
Ključne riječi
djeca s teškoćama u razvoju; edukacija; integracija; obrazovanje; odgoj; sveučilište
Hrčak ID:
137690
URI
https://hrcak.srce.hr/137690
Datum izdavanja:
25.2.2015.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.352
*