Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

INTERPERSONALNO POVJERENJE I INOVATIVNOST HRVATSKIH PODUZEĆA

Najla Podrug
Vesna Ajduk


Puni tekst: hrvatski pdf 430 Kb

str. 31-49

preuzimanja: 1.152

citiraj


Sažetak

Poduzeća koja imaju konkurentsku prednost, na tržištu ostvaruju iznadprosječne rezultate što je važno pitanje budućnosti i dugoročnog opstanka poduzeća. Interpersonalno povjerenje i inovacije važni su strateški alati koji doprinose uspjehu poduzeća. Svrha ovog rada je defi niranje utjecaja interpersonalnog povjerenja na inovativnost hrvatskih poduzeća. Istraživanjem su testirane i potvrđene dvije hipoteze. Rezultati empirijskog istraživanja potvrđuju povezanost interpersonalnog povjerenja i inovativnosti. S porastom povjerenja u sposobnost zaposlenika, u integritet zaposlenika i dobronamjernost zaposlenika raste i inovativnost ponašanja, strategija i procesa unutar hrvatskih poduzeća, i obrnuto. Uz veće povjerenje u integritet zaposlenika raste i sklonost organizacije razvoju inovativnih proizvoda. Inovativnost u ponašanju, strategijama i procesima hrvatskih poduzeća raste s porastom povjerenja zaposlenika u integritet menadžera. Potrebno je istaknuti da vertikalno povjerenje pozitivno utječe na inovativnost organizacije. Zaključci teorijskog i empirijskog istraživanja afi rmiraju relevantnost povjerenja i inovativnosti u stvaranju vrijednosti i postizanju konkurentske prednosti.

Ključne riječi

lateralno povjerenje; vertikalno povjerenje; inovativnost; hrvatska poduzeća

Hrčak ID:

138087

URI

https://hrcak.srce.hr/138087

Datum izdavanja:

22.4.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.667 *