Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Orijentacijsko kretanje (trčanje) u nastavi nižih razreda osnovne škole – primjer interdisciplinarnosti Tjelesne i zdravstvene kulture i Prirode i društva

Marija Lorger orcid id orcid.org/0000-0002-9342-4392
Zdenko Braičić orcid id orcid.org/0000-0002-4451-9774 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 1.459 Kb

str. 435-451

preuzimanja: 3.032

citiraj


Sažetak

Orijentacijsko je kretanje (trčanje) jedna od tema koje omogućuju povezivanje nastavnih sadržaja koji se obrađuju u predmetima tjelesna i zdravstvena kultura te priroda i društvo. Uvažavajući programske smjernice Nastavnog plana i programa u Republici Hrvatskoj u radu je dan prikaz nastavnih tema dvaju predmeta koje omogućuju njihovu korelaciju. Uz objašnjavanje osnovnih pojmova o orijentacijskom kretanju (trčanju), u radu je opisano nekoliko konkretnih organizacijskih oblika orijentacijskih vježbi primjenjivih u nižim razredima osnovne škole.

Ključne riječi

orijentacijsko kretanje (trčanje); tjelesna i zdravstvena kultura; priroda i društvo; integrirana nastava

Hrčak ID:

138860

URI

https://hrcak.srce.hr/138860

Datum izdavanja:

15.10.2014.

Posjeta: 4.460 *