Stručni rad
Orijentacijsko kretanje (trčanje) u nastavi nižih razreda osnovne škole – primjer interdisciplinarnosti Tjelesne i zdravstvene kulture i Prirode i društva
Marija Lorger
orcid.org/0000-0002-9342-4392
Zdenko Braičić
orcid.org/0000-0002-4451-9774
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb
Sažetak
Orijentacijsko je kretanje (trčanje) jedna od tema koje omogućuju povezivanje nastavnih sadržaja koji se obrađuju u predmetima tjelesna i zdravstvena kultura te priroda i društvo. Uvažavajući programske smjernice Nastavnog plana i programa u Republici Hrvatskoj u radu je dan prikaz nastavnih tema dvaju predmeta koje omogućuju njihovu korelaciju. Uz objašnjavanje osnovnih pojmova o orijentacijskom kretanju (trčanju), u radu je opisano nekoliko konkretnih organizacijskih oblika orijentacijskih vježbi primjenjivih u nižim razredima osnovne škole.
Ključne riječi
orijentacijsko kretanje (trčanje); tjelesna i zdravstvena kultura; priroda i društvo; integrirana nastava
Hrčak ID:
138860
URI
Datum izdavanja:
15.10.2014.
Posjeta: 4.460 *