Pregledni rad
Pedagoški menadžment — refleksija opće ideje o upravljanju
Vladimir Jurić
; Filozofski fakultet Sveučilšta u Zagrebu Odsjek za pedagogiju
Puni tekst: hrvatski pdf 648 Kb
str. 137-146
preuzimanja: 1.630
citiraj
APA 6th Edition
Jurić, V. (2004). Pedagoški menadžment — refleksija opće ideje o upravljanju. Pedagogijska istraživanja, 1 (1), 137-146. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139368
MLA 8th Edition
Jurić, Vladimir. "Pedagoški menadžment — refleksija opće ideje o upravljanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, br. 1, 2004, str. 137-146. https://hrcak.srce.hr/139368. Citirano 27.11.2024.
Chicago 17th Edition
Jurić, Vladimir. "Pedagoški menadžment — refleksija opće ideje o upravljanju." Pedagogijska istraživanja 1, br. 1 (2004): 137-146. https://hrcak.srce.hr/139368
Harvard
Jurić, V. (2004). 'Pedagoški menadžment — refleksija opće ideje o upravljanju', Pedagogijska istraživanja, 1(1), str. 137-146. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139368 (Datum pristupa: 27.11.2024.)
Vancouver
Jurić V. Pedagoški menadžment — refleksija opće ideje o upravljanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [pristupljeno 27.11.2024.];1(1):137-146. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139368
IEEE
V. Jurić, "Pedagoški menadžment — refleksija opće ideje o upravljanju", Pedagogijska istraživanja, vol.1, br. 1, str. 137-146, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139368. [Citirano: 27.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 122 Kb
str. 137-138
preuzimanja: 365
citiraj
APA 6th Edition
Jurić, V. (2004). Pedagoški menadžment — refleksija opće ideje o upravljanju. Pedagogijska istraživanja, 1 (1), 137-146. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139368
MLA 8th Edition
Jurić, Vladimir. "Pedagoški menadžment — refleksija opće ideje o upravljanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, br. 1, 2004, str. 137-146. https://hrcak.srce.hr/139368. Citirano 27.11.2024.
Chicago 17th Edition
Jurić, Vladimir. "Pedagoški menadžment — refleksija opće ideje o upravljanju." Pedagogijska istraživanja 1, br. 1 (2004): 137-146. https://hrcak.srce.hr/139368
Harvard
Jurić, V. (2004). 'Pedagoški menadžment — refleksija opće ideje o upravljanju', Pedagogijska istraživanja, 1(1), str. 137-146. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139368 (Datum pristupa: 27.11.2024.)
Vancouver
Jurić V. Pedagoški menadžment — refleksija opće ideje o upravljanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [pristupljeno 27.11.2024.];1(1):137-146. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139368
IEEE
V. Jurić, "Pedagoški menadžment — refleksija opće ideje o upravljanju", Pedagogijska istraživanja, vol.1, br. 1, str. 137-146, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139368. [Citirano: 27.11.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 64 Kb
str. 147-147
preuzimanja: 264
citiraj
APA 6th Edition
Jurić, V. (2004). Pedagoški menadžment — refleksija opće ideje o upravljanju. Pedagogijska istraživanja, 1 (1), 137-146. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139368
MLA 8th Edition
Jurić, Vladimir. "Pedagoški menadžment — refleksija opće ideje o upravljanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, br. 1, 2004, str. 137-146. https://hrcak.srce.hr/139368. Citirano 27.11.2024.
Chicago 17th Edition
Jurić, Vladimir. "Pedagoški menadžment — refleksija opće ideje o upravljanju." Pedagogijska istraživanja 1, br. 1 (2004): 137-146. https://hrcak.srce.hr/139368
Harvard
Jurić, V. (2004). 'Pedagoški menadžment — refleksija opće ideje o upravljanju', Pedagogijska istraživanja, 1(1), str. 137-146. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139368 (Datum pristupa: 27.11.2024.)
Vancouver
Jurić V. Pedagoški menadžment — refleksija opće ideje o upravljanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [pristupljeno 27.11.2024.];1(1):137-146. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139368
IEEE
V. Jurić, "Pedagoški menadžment — refleksija opće ideje o upravljanju", Pedagogijska istraživanja, vol.1, br. 1, str. 137-146, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139368. [Citirano: 27.11.2024.]
Sažetak
Ideja menadžmenta ima u stanovitom smislu univerzalno značenje zbog čega se primjena te ideje široko rasprostranila, a našla je mjesto i u institucijama odgoja i obrazovanja, i to najviše kao organizacijski menadžment, menadžment ljudskih potencijala, menadžment razina (1. najviša — ciljevi, dugoročno planiranje i organizacija, 2. srednja — kontrola operativnih postupaka i programi potpore ciljevima, 3. najniža — interpretacija ciljeva, politika programa), strategijski menadžment (dugoročno), i menadžment funkcija (koliko funkcija toliko menadžment programa). Menadžerske funkcije odnose se na ono što valja postići, a to su najčeπće planovi, strategije, dobra organizacija, kvalitetno vođenje i uspješna kontrola. Slijedi da se na pedagoški menadžment može gledati kao na upravljanje mrežom i hijerarhijom sustava (vrtić, grupa — škola, razred). Posebnost vođenja i upravljanja odgajatelja, razrednika i nastavnika može se razmatrati kao pedagoška uloga odgajatelja u vođenju i upravljanju, pedagoška uloga razrednika u vođenju i upravljanju, administrativni poslovi, planiranje i programiranje rada voditelja tima (razrednika), pripremanje i vođenje sjednica vijeća, suradnja s ostalim članovima vijeća, suradnja s roditeljima i sl.
Ključne riječi
pedagoški menadžment; menadžment sustava; organiziranje; upravljanje; provjera; nadzor; vođenje
Hrčak ID:
139368
URI
https://hrcak.srce.hr/139368
Datum izdavanja:
19.5.2004.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 5.614
*