Market-Tržište, Vol. 27 No. 1, 2015.
Prethodno priopćenje
Politička tržišta i percepcija političkih stranaka Turske
Cihat Polat
; Department of Business, Faculty of Economics & Administrative Sciences
Sažetak
Istraživanjem se nastoje opisati politička tržišta u Turskoj te odrediti gdje i kako glasači percipiraju turske političke stranke. Za to je korištena dvodimenzionalna mapa za određivanje percepcija glasača na turskom političkom tržištu, temeljem provedenog anketnog istraživanja na uzorku od 400 mladih glasača. Nadalje, istražuje se postoje li u političkom prostoru važne razlike u percepciji stranaka temeljene na ideologiji glasača. Istraživanje pokazuje kako mladi glasači imaju jasnu percepciju položaja turskih političkih stranaka, ali i da se percepcija stranaka mijenja ovisno ideološkim pozicijama glasača.
Ključne riječi
politička tržišta; politički marketing; turske političke stranke; položaj stranke; percepcija
Hrčak ID:
139430
URI
Datum izdavanja:
1.6.2015.
Posjeta: 2.104 *