Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.888

Prepoznavanje i eliminacija nekih pogrešnih predodžbi koje imaju studenti u kolegiju Pogrešne predodžbe u prirodnim znanostima

Gamze Dolu ; Elementary Science Education Department, Necatibey Education Faculty Balıkesir University
Handan Urek ; Elementary Science Education Department, Necatibey Education Faculty Balıkesir University


Puni tekst: engleski pdf 341 Kb

str. 353-382

preuzimanja: 504

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 341 Kb

str. 353-382

preuzimanja: 372

citiraj


Sažetak

Ovo istraživanje temelji se na prepoznavanju i eliminaciji nekih pogrešnih predodžbi studenata o području kemije. Zbog toga je primijenjen i proveden dizajn s predtestom i posttestom na statičnoj skupini na uzorku od 52 buduća nastavnika. Što se tiče sadržaja istraživanja, ispitanici u eksperimentalnoj skupini odabrali su kolegij
Pogrešne predodžbe u prirodnim znanostima, a ispitanici u kontrolnoj skupini odabrali su kolegij Fizika u okolini kao svoj izborni kolegij. Za vrijeme istraživanja podaci su prikupljeni s pomoću obrasca koji se sastojao od 3 tvrdnje otvorenog tipa. Osim toga, pripremljen je evaluacijski obrazac da bi se ispitalo mišljenje sudionika u eksperimentalnoj skupini o kolegiju. Rezultat istraživanja dobiven
je analizom predtesta s pomoću koje se prepoznalo nekoliko pogrešnih predodžbi koje su imali svi sudionici, a rezultati posttesta pokazali su da je kolegij Pogrešne predodžbe u prirodnim znanostima bio učinkovit pri eliminaciji pogrešnih predodžbi sudionika u eksperimentalnoj skupini. Također se pokazalo da je kolegij potreban i učinkovit. Rezultati posttesta koji je proveden s vremenskim odmakom potvrdili su
ukorijenjenost pogrešnih predodžbi kod sudionika u eksperimentalnoj skupini, iako su oni već obavljali svoj posao nastavnika predmeta prirodnih znanosti.

Ključne riječi

kemija; rasprava o konceptualnoj promjeni

Hrčak ID:

141189

URI

https://hrcak.srce.hr/141189

Datum izdavanja:

29.6.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.644 *