Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.1796
Mišljenje učitelja o metodičkim aspektima uvođenja standardnih školskih pisama u početno čitanje i pisanje na hrvatskome jeziku
Martina Kolar Billege
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Puni tekst: engleski pdf 517 Kb
str. 411-452
preuzimanja: 419
citiraj
APA 6th Edition
Kolar Billege, M. (2015). Mišljenje učitelja o metodičkim aspektima uvođenja standardnih školskih pisama u početno čitanje i pisanje na hrvatskome jeziku. Croatian Journal of Education, 17 (2), 411-452. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.1796
MLA 8th Edition
Kolar Billege, Martina. "Mišljenje učitelja o metodičkim aspektima uvođenja standardnih školskih pisama u početno čitanje i pisanje na hrvatskome jeziku." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. 2, 2015, str. 411-452. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.1796. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kolar Billege, Martina. "Mišljenje učitelja o metodičkim aspektima uvođenja standardnih školskih pisama u početno čitanje i pisanje na hrvatskome jeziku." Croatian Journal of Education 17, br. 2 (2015): 411-452. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.1796
Harvard
Kolar Billege, M. (2015). 'Mišljenje učitelja o metodičkim aspektima uvođenja standardnih školskih pisama u početno čitanje i pisanje na hrvatskome jeziku', Croatian Journal of Education, 17(2), str. 411-452. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.1796
Vancouver
Kolar Billege M. Mišljenje učitelja o metodičkim aspektima uvođenja standardnih školskih pisama u početno čitanje i pisanje na hrvatskome jeziku. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 21.11.2024.];17(2):411-452. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.1796
IEEE
M. Kolar Billege, "Mišljenje učitelja o metodičkim aspektima uvođenja standardnih školskih pisama u početno čitanje i pisanje na hrvatskome jeziku", Croatian Journal of Education, vol.17, br. 2, str. 411-452, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.1796
Puni tekst: hrvatski pdf 517 Kb
str. 411-452
preuzimanja: 623
citiraj
APA 6th Edition
Kolar Billege, M. (2015). Mišljenje učitelja o metodičkim aspektima uvođenja standardnih školskih pisama u početno čitanje i pisanje na hrvatskome jeziku. Croatian Journal of Education, 17 (2), 411-452. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.1796
MLA 8th Edition
Kolar Billege, Martina. "Mišljenje učitelja o metodičkim aspektima uvođenja standardnih školskih pisama u početno čitanje i pisanje na hrvatskome jeziku." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. 2, 2015, str. 411-452. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.1796. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kolar Billege, Martina. "Mišljenje učitelja o metodičkim aspektima uvođenja standardnih školskih pisama u početno čitanje i pisanje na hrvatskome jeziku." Croatian Journal of Education 17, br. 2 (2015): 411-452. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.1796
Harvard
Kolar Billege, M. (2015). 'Mišljenje učitelja o metodičkim aspektima uvođenja standardnih školskih pisama u početno čitanje i pisanje na hrvatskome jeziku', Croatian Journal of Education, 17(2), str. 411-452. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.1796
Vancouver
Kolar Billege M. Mišljenje učitelja o metodičkim aspektima uvođenja standardnih školskih pisama u početno čitanje i pisanje na hrvatskome jeziku. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 21.11.2024.];17(2):411-452. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.1796
IEEE
M. Kolar Billege, "Mišljenje učitelja o metodičkim aspektima uvođenja standardnih školskih pisama u početno čitanje i pisanje na hrvatskome jeziku", Croatian Journal of Education, vol.17, br. 2, str. 411-452, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.1796
Sažetak
Standardna školska pisma namijenjena su poučavanju početnoga čitanja i pisanja na hrvatskome jeziku. Rezultat su znanstvenoga projekta i uvrštena su u Hrvatski pravopis (2013). Implementirana su u nastavu prvih razreda osnovne škole od šk. god. 2014./2015. U radu prikazujemo sadržaj početnoga čitanja i pisanja u okviru nastavnoga predmeta Hrvatski jezik te ispitujemo mišljenje učitelja i drugih odgojno-obrazovnih djelatnika o važnosti implementacije standardnih školskih pisama kao elementa jezičnoga identiteta, o usklađenosti školskoga pisma s razvojnim osobinama učenika te o zadržavanju prepoznatljivosti slova u rukopisnom pisanju na temelju poučavanja standardnih školskih pisama. Prikazujemo mišljenje ispitanika o važnosti elemenata potrebnih za metodičko strukturiranje nastave početnoga čitanja i pisanja, o potrebi vrednovanja čitkosti rukopisnoga pisma te o potrebi edukacije učitelja za pisanje standardnim školskim pismima. Ispitanici u istraživanju smatraju standard pisama za početno čitanje i pisanje važnim indikatorom jezičnoga identiteta te prepoznaju važnost elemenata potrebnih za metodičko strukturiranje nastave početnoga čitanja i pisanja. Također smatraju potrebnim vrednovati čitkost rukopisa te educirati učitelje za pisanje tim pismima.
Ključne riječi
hrvatski jezik; metodika početnoga čitanja i pisanja; standardna školska pisma
Hrčak ID:
141192
URI
https://hrcak.srce.hr/141192
Datum izdavanja:
29.6.2015.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.381
*