Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.1050

Mjesto i uloga dječjih interesa u suvremenom odgojno-obrazovnom procesu

Saša Milić ; Faculty of Philosophy University of Montenegro
Nataša Gazivoda ; National Bureau for Education


Puni tekst: engleski pdf 337 Kb

str. 481-506

preuzimanja: 443

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 337 Kb

str. 481-506

preuzimanja: 565

citiraj


Sažetak

Cilj ovog rada jest utvrditi mjesto i ulogu koju dječji interesi imaju u suvremenom odgojno-obrazovnom procesu. Rad predstavlja sintezu teorijskih spoznaja i analize rezultata do kojih smo došli provodeći istraživanje. Istraživanje je provedeno na uzorku od 167 učenika, 165 nastavnika i 164 roditelja, što ukupno čini 496 ispitanika. U istraživanju smo se koristili deskriptivnom metodom, anketiranjem kao istraživačkom tehnikom, odnosno anketnim upitnikom kao instrumentom istraživanja. Rezultati istraživanja su pokazali da se još uvijek u nedovoljnoj mjeri u nastavnom procesu ne inkorporira i ne potiče razvoj dječjih interesa.

Ključne riječi

metode; nastava; nastavnik; sadržaji; učenje

Hrčak ID:

141184

URI

https://hrcak.srce.hr/141184

Datum izdavanja:

29.6.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.356 *