Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.1050
Mjesto i uloga dječjih interesa u suvremenom odgojno-obrazovnom procesu
Saša Milić
; Faculty of Philosophy University of Montenegro
Nataša Gazivoda
; National Bureau for Education
Sažetak
Cilj ovog rada jest utvrditi mjesto i ulogu koju dječji interesi imaju u suvremenom odgojno-obrazovnom procesu. Rad predstavlja sintezu teorijskih spoznaja i analize rezultata do kojih smo došli provodeći istraživanje. Istraživanje je provedeno na uzorku od 167 učenika, 165 nastavnika i 164 roditelja, što ukupno čini 496 ispitanika. U istraživanju smo se koristili deskriptivnom metodom, anketiranjem kao istraživačkom tehnikom, odnosno anketnim upitnikom kao instrumentom istraživanja. Rezultati istraživanja su pokazali da se još uvijek u nedovoljnoj mjeri u nastavnom procesu ne inkorporira i ne potiče razvoj dječjih interesa.
Ključne riječi
metode; nastava; nastavnik; sadržaji; učenje
Hrčak ID:
141184
URI
Datum izdavanja:
29.6.2015.
Posjeta: 2.356 *