Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.871
Rogersov model difuzije inovacije u praksi: pojedinačni profili inovativnosti budućih nastavnika u Turskoj
Ismail Yuksel
; Eskisehir Osmangazi University
Puni tekst: engleski pdf 356 Kb
str. 507-534
preuzimanja: 568
citiraj
APA 6th Edition
Yuksel, I. (2015). Rogersov model difuzije inovacije u praksi: pojedinačni profili inovativnosti budućih nastavnika u Turskoj. Croatian Journal of Education, 17 (2), 507-534. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.871
MLA 8th Edition
Yuksel, Ismail. "Rogersov model difuzije inovacije u praksi: pojedinačni profili inovativnosti budućih nastavnika u Turskoj." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. 2, 2015, str. 507-534. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.871. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Yuksel, Ismail. "Rogersov model difuzije inovacije u praksi: pojedinačni profili inovativnosti budućih nastavnika u Turskoj." Croatian Journal of Education 17, br. 2 (2015): 507-534. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.871
Harvard
Yuksel, I. (2015). 'Rogersov model difuzije inovacije u praksi: pojedinačni profili inovativnosti budućih nastavnika u Turskoj', Croatian Journal of Education, 17(2), str. 507-534. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.871
Vancouver
Yuksel I. Rogersov model difuzije inovacije u praksi: pojedinačni profili inovativnosti budućih nastavnika u Turskoj. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 21.11.2024.];17(2):507-534. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.871
IEEE
I. Yuksel, "Rogersov model difuzije inovacije u praksi: pojedinačni profili inovativnosti budućih nastavnika u Turskoj", Croatian Journal of Education, vol.17, br. 2, str. 507-534, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.871
Puni tekst: hrvatski pdf 356 Kb
str. 507-534
preuzimanja: 2.387
citiraj
APA 6th Edition
Yuksel, I. (2015). Rogersov model difuzije inovacije u praksi: pojedinačni profili inovativnosti budućih nastavnika u Turskoj. Croatian Journal of Education, 17 (2), 507-534. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.871
MLA 8th Edition
Yuksel, Ismail. "Rogersov model difuzije inovacije u praksi: pojedinačni profili inovativnosti budućih nastavnika u Turskoj." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. 2, 2015, str. 507-534. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.871. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Yuksel, Ismail. "Rogersov model difuzije inovacije u praksi: pojedinačni profili inovativnosti budućih nastavnika u Turskoj." Croatian Journal of Education 17, br. 2 (2015): 507-534. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.871
Harvard
Yuksel, I. (2015). 'Rogersov model difuzije inovacije u praksi: pojedinačni profili inovativnosti budućih nastavnika u Turskoj', Croatian Journal of Education, 17(2), str. 507-534. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.871
Vancouver
Yuksel I. Rogersov model difuzije inovacije u praksi: pojedinačni profili inovativnosti budućih nastavnika u Turskoj. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 21.11.2024.];17(2):507-534. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.871
IEEE
I. Yuksel, "Rogersov model difuzije inovacije u praksi: pojedinačni profili inovativnosti budućih nastavnika u Turskoj", Croatian Journal of Education, vol.17, br. 2, str. 507-534, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.871
Sažetak
Svrha ovoga istraživanja bila je odrediti kategorije usvajanja i pojedinačne razine inovativnosti budućih nastavnika. 420 budućih nastavnika iz pet različitih odjela sudjelovalo je u ovome istraživanju. Primjena Rogersove skale za mjerenje usvajanja otkrila je da kod budućih nastavnika u uzorku ispitanika u istraživanju dominiraju rani usvojitelji. Istraživanje je također otkrilo da odjel i spol ispitanika čine značajnu razliku u razini njihove inovativnosti. Većina ispitanika – žena bili su rani usvojitelja, a većina muških ispitanika bila je u skupini ranih usvojitelja. Analizom je otkriveno da su muški ispitanici visoko inovativni za razliku od ispitanica. Istraživanje je također ukazalo na to da je za razliku od Rogersove normalne distribucije (zvonastog oblika) kategorija usvojitelja, distribucija u ovome istraživanju pozitivno zakrivljena. Rezultati podupiru ideju da budući nastavnici, posebno u nekim odjelima, moraju promijeniti svoju percepciju inovacije. Dokazi također upućuju na to da se Rogersov model odlučivanja o inovaciji mora uzeti u obzir za vrijeme određivanja ciljeva kolegija.
Ključne riječi
kategorije usvojitelja; inovacija; obuka nastavnika; usvajanje inovacije
Hrčak ID:
141183
URI
https://hrcak.srce.hr/141183
Datum izdavanja:
29.6.2015.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 4.701
*