Izlaganje sa skupa
EKOLOŠKO OBRAZOVANJE DJECE U OSNOVNOJ ŠKOLI
Gerold Scholz
; Sveučilište Frankfurt, Odsjek pedagoških znanosti
Sažetak
Autor u članku analizira odnos izme|u triju pojmova: obrazovanje, ekologija i dijete, želeći pokazati kako njihovo razumijevanje utječe na adekvatnost obrazovanja i nastave u osnovnim školama.
Adekvatna nastava moguća je u svakoj sredini, pod uvjetom da ne tragamo za netaknutom prirodom, nego za prirodom kao životnim prostorom. U djece treba poticati sve moguće načine percipiranja prostora u susretu s prirodom, koji izražavaju njihova iskustva kao emotivne refleksije, refleksije iz praktičnog života i prirodoslovne spoznaje.
Ključne riječi
dijete; ekologija; ekološko obrazovanje; ekološki odgoj; iskustvo; nastava; priroda; škola
Hrčak ID:
141461
URI
Datum izdavanja:
15.7.1996.
Posjeta: 2.539 *