Stručni rad
Mogućnosti poboljšanja suradnje između dizajnera i stručnjaka za marketing u modnim poduzećima
Milan Gašović
; Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet Subotica, Subotica, Srbija
Sažetak
Nesporazumi između dizajnera i stručnjaka za marketing u modnim poduzećima nastaju velikim dijelom iz razloga, što se vrijednosti dizajna nalaze u suprotnosti s vrijednostima marketinga. Te vrijednosti se temelje na postavkama kao što su: ciljano tržište, potrebe kupaca, integrirani marketing i profitabilnost. S druge strane, neke od tradicionalnih vrijednosti koje odlikuju dizajnere su: stvaralačka sloboda, mašta, volja da se uđe u rizik, inovativnost, itd. Smanjenju nesporazuma doprinosi, između ostalog, i bolje razumijevanje koncepta modnog marketinga koji se temelji na podjednakom uvažavanju dizajna, kupaca i profita modnih poduzeća za merketing. To su potvrdila i istraživanja provedena u Srbiji.
Ključne riječi
dizajneri; stručnjaci za marketing; odjevni predmeti; kreativnost; potrebe kupaca; istraživanje; suradnja; modni marketing
Hrčak ID:
142560
URI
Datum izdavanja:
6.6.2013.
Posjeta: 1.066 *