Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Mogućnosti poboljšanja suradnje između dizajnera i stručnjaka za marketing u modnim poduzećima

Milan Gašović ; Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet Subotica, Subotica, Srbija


Puni tekst: hrvatski pdf 112 Kb

str. 174-186

preuzimanja: 420

citiraj


Sažetak

Nesporazumi između dizajnera i stručnjaka za marketing u modnim poduzećima nastaju velikim dijelom iz razloga, što se vrijednosti dizajna nalaze u suprotnosti s vrijednostima marketinga. Te vrijednosti se temelje na postavkama kao što su: ciljano tržište, potrebe kupaca, integrirani marketing i profitabilnost. S druge strane, neke od tradicionalnih vrijednosti koje odlikuju dizajnere su: stvaralačka sloboda, mašta, volja da se uđe u rizik, inovativnost, itd. Smanjenju nesporazuma doprinosi, između ostalog, i bolje razumijevanje koncepta modnog marketinga koji se temelji na podjednakom uvažavanju dizajna, kupaca i profita modnih poduzeća za merketing. To su potvrdila i istraživanja provedena u Srbiji.

Ključne riječi

dizajneri; stručnjaci za marketing; odjevni predmeti; kreativnost; potrebe kupaca; istraživanje; suradnja; modni marketing

Hrčak ID:

142560

URI

https://hrcak.srce.hr/142560

Datum izdavanja:

6.6.2013.

Posjeta: 1.066 *