Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.1523
Razvijanje svijesti studenata o učiteljskim kompetencijama uz pomoć Europskog portfolija za obrazovanje učitelja jezika
Ivana Cindric
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Marija Andraka
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Milka Bilić-Štefan
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Sažetak
Rad prikazuje rezultate istraživanja upotrebe Europskog portfolija za obrazovanje nastavnika jezika (EPONAJ) kao dijela metodičkih kolegija poučavanja engleskog jezika u okviru Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija primarnog obrazovanja i engleskog jezika na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu. EPONAJ je alat za samoprocjenu i promišljanje koji je Vijeće Europe osmislilo za studente buduće učitelje jezika pa stoga sadrži učiteljske kompetencije koje su važne za učitelje jezika u cjelokupnoj sferi obrazovanja u Europi. Njegova upotreba trebala bi pridonijeti ne samo razvijanju svijesti studenata o generičkim i specifičnim učiteljskim kompetencijama već i osvještavanju potrebe povezivanja početnog obrazovanja učitelja s trajnim stručnim usavršavanjem. EPONAJ se u studiju koristi u okviru metodičkih kolegija poučavanja engleskog jezika od 2009./2010. godine.
Autorice nadalje prikazuju rezultate analize studentskih upitnika o upotrebi EPONAJ-a, koja je ukazala na neke njegove aspekte koji su se pokazali problematičnima za studente. Provođenje istraživanja pruža voditeljima kolegija priliku da promijene i poboljšaju određene aspekte upotrebe EPONAJ-a kako bi se u potpunosti ostvarili postavljeni ciljevi.
Ključne riječi
metodički kolegiji poučavanja engleskog jezika; promišljanje; samoprocjena; Europski portfolio za obrazovanje nastavnika jezika; učiteljske kompetencije
Hrčak ID:
143229
URI
Datum izdavanja:
28.5.2015.
Posjeta: 2.380 *