Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.1557
Zadovoljstvo studenata praksom u nastavi u sklopu studijskog programa za obrazovanje učitelja
Tina Vršnik Perše
; Department of Basic Pedagogical Studies, Faculty of Education, University of Maribor
Milena Ivauš Grmek
; Department of Basic Pedagogical Studies, Faculty of Education, University of Maribor
Tomaž Bratina
; Department of Basic Pedagogical Studies, Faculty of Education, University of Maribor
Katja Košir
; Department of Basic Pedagogical Studies, Faculty of Education, University of Maribor
Sažetak
Praksa u obrazovanju učitelja dobila je još veću važnost u preddiplomskim programima za obrazovanje učitelja za vrijeme reforme kurikula prema Bolonjskom procesu iako je praktična nastava, doduše fragmentirana, bila vrlo važan dio programa za obrazovanje učitelja u Sloveniji. Kako bismo procijenili kvalitetu i integritet praktične nastave za buduće učitelje iz perspektive studenata, proveli smo istraživanje o percepciji studenata o praktičnoj nastavi. Ovaj rad prikazuje rezultate zadovoljstva studenata praktičnom nastavom, dajući pri tome i analizu mogućih potrebnih promjena. Rad također prikazuje razlike između određenih oblika praktične nastave na razini fakulteta i škole. Na osnovi analiza dobivenih podataka ukazujemo na dijelove koji nagovještavaju defragmentaciju te donosimo nastojanja mentora s fakulteta i iz škola za što kvalitetnijim izvođenjem nastavne prakse.
Ključne riječi
integracija; mentori; oblici praktične nastave; studijski programi
Hrčak ID:
143233
URI
Datum izdavanja:
28.5.2015.
Posjeta: 2.588 *