Agroeconomia Croatica, Vol. 5 No. 1, 2015.
Pregledni rad
Primjena modernog tržišta u europskom agrobiznisu
Szilvia Erdeiné Késmárki-Gally
; Agricultural Research and Innovation Centre, Hungarian Institute of Agricultural Engineering, Tessedik S. u. 4, Gödöllő, Hungary and BKF University of Applied Sciences, Budapest, Hungary
Sažetak
Cilj ovoga istraživanja je razvoj koncepta inovativnog online tržišta koje ujedinjuje poljoprivredne proizvođače i dobavljače u okviru jednostavnog sustava. On, naime, funkcionira kao jedno inovativno organizacijsko rješenje, a nudi kraći put pronalaženja sudionika u procesu, odnosno rezultira smanjenjem troškova razmjene robe. Koncept elektronskog poljoprivrednog tržišta obuhvaća nov pristup suvremenoj poljoprivredi, a temelji se na modernim tehnologijama. Osigurava kako poljoprivrednim proizvođačima, tako i dobavljačima input za proizvodnju, održavanje komunikacije, izvršavanje administrativnih obveza i međusobno trgovanje elektronički, u okviru jednostavnog sustava s nekoliko jedinstvenih funkcija.
Ključne riječi
agrobiznis; tržište; konkuretnost; inputi
Hrčak ID:
143685
URI
Datum izdavanja:
1.7.2015.
Posjeta: 1.524 *