Stručni rad
I redefiniranje osnovnih pedagoških pojmova može "stvarati" zbrku
Ante Vukasović
orcid.org/0000-0002-7606-2721
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
U Napretku br. 4/2001. objavljen je članak: Redefiniranje osnovnih pojmova - pretpostavka epistemološkog razvoja pedagogije. Pod izlikom redefiniranja osnovnih pedagoških pojmova - odgoj, obrazovanje, izobrazba, osposobljavanje - osporavaju se relevantne spoznaje u području odgoja, čime se dovodi u pitanje i dignitet pedagogijske znanosti.
Ova rasprava je kritičko razmatranje i suprotstavljanje tim i takvim osporavanjima. Autor sustavno analizira sporni tekst, upozorava na njegove slabosti, metodološke propuste, grješke u izvodima - dokazujući da nisu upitna znanstvena postignuća i određenja temeljnih pedagoških pojmova ni dignitet znanosti o odgoju, nego takva neutemeljena kvalificiranja povijesnih postignuća pedagogijske znanosti.
Ključne riječi
Hrčak ID:
1212
URI
Datum izdavanja:
3.9.2003.
Posjeta: 4.460 *