Skoči na glavni sadržaj

Esej

Istraživačko učenje kao sredstvo i cilj prirodoznanstvenog obrazovanja: psihologijska perspektiva

Zrinka Ristić Dedić orcid id orcid.org/0000-0002-7520-2139 ; Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.117 Kb

str. 4-7

preuzimanja: 3.099

citiraj


Sažetak

Suvremeno prirodoznanstveno obrazovanje stavlja izraziti naglasak na
sudjelovanje djece u istraživačkim aktivnostima te promiče induktivno, istraživačko učenje kao ono koje, uz konstrukciju vlastitog razumijevanja svijeta, kod djece razvija istraživačke vještine, ali i širi spektar vještina (vještine samoreguliranog učenja, komunikacijske vještine, vještine rada u grupi itd.), djelujući istovremeno na
povećanje znatiželje i interesa djece za znanost.

Ključne riječi

Dijete; Vrtić; Obitelj; Istraživačko učenje; Prirodoznanstveno obrazovanje; Psihologijska perspektiva

Hrčak ID:

145893

URI

https://hrcak.srce.hr/145893

Datum izdavanja:

16.9.2013.

Posjeta: 4.939 *