Oeconomica Jadertina, Vol. 5 No. 1, 2015.
Prethodno priopćenje
Model optimalnog nastupa izvoznika u Jugoistočnoj Aziji
Ante Babić
; Centar za međunarodni razvoj, Zagreb, Hrvatska
Tomislav Babić
; Cro Asia C0., Ltd., Bankok, Tajland
Sažetak
U ovom se radu razmatra optimalni nastup na tržištima zemalja Jugoistočne Azije. Hrvatski je izvoz tradicionalno orijentiran na nekoliko zemalja u bliskom susjedstvu. Zemlje Jugoistočne Azije s druge strane predstavljaju (osim Kine, Koreje i Japana) tržište od gotovo 600 milijuna stanovnika koje ima relativno visoke stope rasta i predstavlja interesantno područje rasta čiji trendovi puno manje ovise o trendovima u Europi. Kako su zemlje Jugoistočne Azije poprilično daleke i „egzotične“, treba dobro razmisliti o optimalnom načinu nastupa na tim tržištima jer su logistički troškovi visoki. Ovdje se nudi teoretska rasprava o odabiru optimalnog načina poslovanja, kao i neke uspješne primjere nastupa na tržištima Jugoistočne Azije.
Ključne riječi
Izvoz; Hrvatska; Jugoistočna Azija; Dinamični proizvodi; Bilateralni indeks sličnosti trgovine
Hrčak ID:
146890
URI
Datum izdavanja:
9.10.2015.
Posjeta: 2.492 *