Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Model optimalnog nastupa izvoznika u Jugoistočnoj Aziji

Ante Babić ; Centar za međunarodni razvoj, Zagreb, Hrvatska
Tomislav Babić ; Cro Asia C0., Ltd., Bankok, Tajland


Puni tekst: hrvatski pdf 951 Kb

str. 3-27

preuzimanja: 1.693

citiraj


Sažetak

U ovom se radu razmatra optimalni nastup na tržištima zemalja Jugoistočne Azije. Hrvatski je izvoz tradicionalno orijentiran na nekoliko zemalja u bliskom susjedstvu. Zemlje Jugoistočne Azije s druge strane predstavljaju (osim Kine, Koreje i Japana) tržište od gotovo 600 milijuna stanovnika koje ima relativno visoke stope rasta i predstavlja interesantno područje rasta čiji trendovi puno manje ovise o trendovima u Europi. Kako su zemlje Jugoistočne Azije poprilično daleke i „egzotične“, treba dobro razmisliti o optimalnom načinu nastupa na tim tržištima jer su logistički troškovi visoki. Ovdje se nudi teoretska rasprava o odabiru optimalnog načina poslovanja, kao i neke uspješne primjere nastupa na tržištima Jugoistočne Azije.

Ključne riječi

Izvoz; Hrvatska; Jugoistočna Azija; Dinamični proizvodi; Bilateralni indeks sličnosti trgovine

Hrčak ID:

146890

URI

https://hrcak.srce.hr/146890

Datum izdavanja:

9.10.2015.

Posjeta: 2.492 *