Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

RAZVOJ KONTAKTNOG CENTRA KAO PREDUVJET PORASTA ZADOVOLJSTVA KORISNIKA

Sonja Cvetković ; HŽ Putnički prijevoz d.o.o., Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 296 Kb

str. 59-68

preuzimanja: 1.728

citiraj


Sažetak

Iako je zadovoljstvo korisnika tek u novije vrijeme defi- nirano kao zasebna kategorija, već godinama menadžeri pokušavaju proniknuti potrebe korisnika i naći način nji- hova zadovoljavanja u svrhu postizanja boljih poslovnih rezultata. Kontaktni su se centri kroz brojne smjerove i uz pomoć znanstvenih metoda i tehnologije razvijali od 50-ih godina prošlog stoljeća do danas s tendencijom daljnjeg razvoja. Tijekom godina definirani su preduvjeti za razvoj kvalitetnih kontaktnih centara, pokazatelji koji ukazuju na kvalitetu obavljenih kontakata te osnovne operativne funkcije u radu jednog takvog odjela, iz čega je proizišlo 14 više ili manje jednostavnih koraka čijom je primjenom moguće postaviti kvalitetne pretpostavke za razvoj kontaktnog centra prilagođenog zahtjevima modernog tržišta. Članak daje osvrt na važnost i obilježja razvoja kontaktnog centra kao preduvjeta porasta zado- voljstva korisnika.

Ključne riječi

kontaktni centar; zadovoljstvo korisnika

Hrčak ID:

147098

URI

https://hrcak.srce.hr/147098

Datum izdavanja:

1.6.2015.

Posjeta: 2.688 *