Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

ANALIZA PRIMJENE PROMOTIVNIH STRATEGIJA NA VISOKOŠKOLSKIM USTANOVAMA, U USLOVIMA EKONOMIZACIJE VISOKOG OBRAZOVANJA, U BOSNI I HERCEGOVINI

Dragiša Stanišić orcid id orcid.org/0000-0001-5639-1459 ; Visoka škola eMPIRICA u Brčko distriktu BiH, Bosna i Hercegovina
Adis Puška orcid id orcid.org/0000-0003-3274-0188 ; Visoka škola eMPIRICA u Brčko distriktu BiH, Bosna i Hercegovina
Aleksandar Maksimović ; Visoka škola eMPIRICA u Brčko distriktu BiH, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: hrvatski pdf 1.158 Kb

str. 37-56

preuzimanja: 429

citiraj


Sažetak

Širok spektar promjena u oblasti visokog obrazovanja u Bosni i Hercegovini, a koje su se dominantno manifestovale u implementaciji Bolonjskog procesa i osnivanju privatnih visokoškolskih ustanova, uvukle su visokoobrazovni sistem na tržište, koje po svojim karakteristikama sve više aludira na tržište lične potrošnje.
U centru pažnje se nalazi student, a što je ekvivalent potrošaču u marketing konceptu. Prethodno je impliciralo intenziviranje primjene promotivnih strategija na visokoškolskim ustanovama na području Bosne i Hercegovine, a što je u skladu sa savremenim trendovima poslovanjem organizacija ovog tipa u svijetu. Upravo ti novi trendovi poslovanja nameću potrebu permanentnog sprovođenja komunikacijskih aktivnosti visokoškolsku ustanova, bez obzira da li su njhovi osnovači država ili privatni sektor. Svrha ovoga rada je da kroz realizovano istraživanje ukaže na obim i intenzitet primjene promotivnih strategija na visokoškolskim ustanovama, kao i da ukaže na sličnosti i rezlike u eksplataciji promotivnih stretegija između javnih i privatnih visokoškolskih ustanova. Najvažniji cilj ovoga rada je da ukaže na neophodnost primjene promotivnih
strategija od strane visokoškolskih ustanova u Bosni i Hercegovini, ukoliko žele da posluju po tržišnim principima i biznis logici.

Ključne riječi

visoko obrazovanje, ekonomizacija, promocija

Hrčak ID:

147496

URI

https://hrcak.srce.hr/147496

Posjeta: 838 *