Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32728/mo.10.1.2015.03

PRIKAZ PROSTORA U DJEČJEM CRTEŽU

Marija Mikulić Bošnjak ; OŠ Blage Zadre, Vukovar i OŠ Luke Botića, Viškovci
Davorka Brešan ; Učiteljski fakultet u Osijeku


Puni tekst: hrvatski pdf 4.507 Kb

str. 21-45

preuzimanja: 6.203

citiraj


Sažetak

Istraživanje se odnosi na načine na koje djeca mlađe školske dobi percipiraju prostor i prikazuju na određenom formatu te kako uočavaju, otkrivaju i likovno izražavaju otkriveno.
Istraživanje je provedeno na uzorku od 92 učenika, a neki zanimljivi radovi su analizirani. Uočene su pravilnosti u smislu da pojedini načini prikaza prostora prevladavaju kod određenoga uzrasta.
Upravo će te pravilnosti biti uočene i obrazložene na primjerima dječjih radova dobivenim ovim istraživanjem.

Ključne riječi

Prostor; perspektiva; emocijska proporcija; transparentnost prikaza (rendgenski prikaz); prikaz akcije u fazama kretanja (vremenska dimenzija); rasklapanje i prevaljivanje oblika; vertikalna i obrnuta perspektiva; poliperspektiva

Hrčak ID:

148515

URI

https://hrcak.srce.hr/148515

Datum izdavanja:

1.6.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 7.782 *