Educatio biologiae, No. 1., 2014.
Izvorni znanstveni članak
UTJECAJ PROJEKTNE NASTAVE NA PROMJENU STAVA KOD UČENIKA PREMA NASTAVNIM SADRŽAJIMA IZ BIOLOGIJE
Zugaj Brankica
; Gimnazija Velika Gorica
Sažetak
Istraživanje u ovom radu se temelji na prikupljanju podataka iz neposrednog odgojno-obrazovnog rada. Provedeno je na malom hotimičnom uzorku učenika 2. razreda opće i matematičke gimnazije u Velikoj Gorici, od ukupno 108 učenika i to 59 u eksperimentalnoj skupini i 49 u kontrolnoj skupini. Stav prema botanici značajno se promijenio između prvog i drugog mjerenja, ali ova promjena nije bila jednaka za eksperimentalnu i kontrolnu skupinu. One se prije eksperimentalne manipulacije nisu statistički značajno razlikovale u stavu prema botanici, ali se stav kod eksperimentalne skupine nakon izvođenja projektne nastave značajno promijenio u pozitivnom smjeru dok je kod kontrolne skupine ostao isti. Iz navedenog istraživanja proizlazi da je neophodno korištenje ovakvih nastavnih postupaka u nastavnom procesu. Rezultati pokazuju da učenici žele biti aktivni sudionici u procesu učenja, a ne samo pasivni promatrači.
Ključne riječi
projektna nastava; tradicionalna nastava; znanje; stavovi; botanika
Hrčak ID:
148849
URI
Datum izdavanja:
16.12.2014.
Posjeta: 2.368 *