Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ULOGA IT ODJELA U UNAPREĐENJU PROJEKTNOGA MENADŽMENTA U BANKAMA

Igor Vrečko ; Faculty of Economics and Business, Institute for Project Management, University of Maribor, Slovenia
Zlatko Barilović ; University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Croatia
Marija Božičev ; Croatian Bank for Reconstruction and Development (HBOR) Zagreb, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 630 Kb

str. 123-134

preuzimanja: 2.876

citiraj


Sažetak

Zbog suvremenih uvjeta poslovanja organizacije u gotovo svim gospodarskim granama pod velikim su pritiskom da zadrže ili povećaju svoju konkurentnost. Isto vrijedi i za vrlo dinamičan bankarski i financijski sektor. Upravljanje promjenama posebno je važno za konkurentnost banaka pa stoga aktivnosti ili procese koji nisu standardni, drugim riječima projekte, valja stalno provoditi. Sve veća složenost poslovnih okruženja zahtijeva odgovarajuće povećanje broja projekata koje treba provesti imajući na umu činjenicu da projekti u bankarskom sektoru moraju slijediti neka specifična pravila, barem što se tiče formalnih pravila i normi za zaštitu povjerljivosti kojih se treba pridržavati. IT odjel najčešće je jedini sektor banke koji je u potpunosti projektno usmjeren. U ovom radu njegova je uloga predstavljena kao osovina multiprojektnog okruženja banke pa tako i razvoja banke. Nadalje, objasnit ćemo i ulogu IT odjela banke u unapređenju projektnoga menadžmenta u bankama.

Ključne riječi

projekti; projektni menadžment; razvoj; banka; informacijsko-komunikacijska tehnologija; IT odjel

Hrčak ID:

151455

URI

https://hrcak.srce.hr/151455

Datum izdavanja:

31.12.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.323 *