Stručni rad
KREATIVNOST U NASTAVI
Branka Perić
; OŠ
Sažetak
Današnji način života zahtijeva nezavisnog, odgovornog i kreativnog pojedinca te se od obrazovanja traži razvijanje kreativnog i kritičnog razmišljanja u učenika. Anketnim ispitivanjem željeli su se ispitati učenički stavovi o kreativnosti. Ispitanici su bili učenici viših razreda OŠ „Gradac“, njih ukupno 78. Rezultati pokazuju da učenici uz kreativnost vezuju nešto pozitivno, zanimljivo i zabavno, a uglavnom ju povezuju uz predmete koji podrazumijevaju izradu praktičnih radova. Primijećeno je da pritom učenicima pomaže strukturiranost, a važno im je i učiteljevo mišljenje. Također smatraju da bi se kreativnosti u školi trebalo dati više prostora i to ne samo u predmetima koji su vezani uz praktični rad nego i u ostalima.
Smatramo da bi obrazovanje trebalo biti proces koji razvija osobnost, talent kao i djetetove mentalne i tjelesne sposobnosti . Čini se da odgojno-obrazovni sustav i način obrazovanja budućih učitelja, u kojem je kritičko i kreativno mišljenje prilično zanemareno, ne može omogućiti važnije pomake u razvijanju kreativnosti u školama.
Ključne riječi
koncepti kreativnosti; kreativnost; kritično mišljenje; obrazovanje; učenje
Hrčak ID:
152321
URI
Datum izdavanja:
19.6.2015.
Posjeta: 8.743 *