Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ANALIZA USPJEŠNOSTI UČENIKA KOJI POHAĐAJU NASTAVU U KOMBINIRANIM ODJELIMA

Tanja Sušac ; OŠ Čeminac, PŠ Kozarac, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 273 Kb

str. 153-162

preuzimanja: 1.326

citiraj


Sažetak

Dugogodišnja praksa rada u kombiniranom odjelu, česti upiti roditelja i radnih kolega o kvaliteti i načinu učenja i poučavanja učenika u kombinaciji te vlastita znatiželja potaknuli su provedbu istraživanja o uspješnosti učenika koji pohađaju kombinirani odjel te njihovu usporedbu s uspjehom učenika koji su prva četiri razreda osnovne škole pohađali u redovitim odjelima. Cilj ovog istraživanja bio je, na temelju prikupljenih i obrađenih podataka o općem uspjehu, provjeriti imaju li učenici kombiniranih razrednih odjela različite ocjene od učenika u redovitim odjelima. Dodatno, u okviru ovog istraživanja među učenicima koji su pohađali nastavu u kombiniranim odjelima provedena je i anketa o njihovu upisu u srednje škole i na fakultete. Istraživanjem je obuhvaćeno razdoblje od 1998. do 2011. godine. Najvažniji su rezultati istraživanja kvantitativni rezultati uspješnosti učenika od 5. do 8. razreda koji pokazuju da uspjeh ne ovisi o činjenici da su učenici pohađali nastavu u kombiniranim odjelima.

Ključne riječi

istraživanje; kombinirani razredni odjel; opći uspjeh; redoviti razredni odjel; uspješnost učenja

Hrčak ID:

152324

URI

https://hrcak.srce.hr/152324

Datum izdavanja:

19.6.2015.

Podaci na drugim jezicima: njemački engleski

Posjeta: 2.431 *