Stručni rad
ANALIZA USPJEŠNOSTI UČENIKA KOJI POHAĐAJU NASTAVU U KOMBINIRANIM ODJELIMA
Tanja Sušac
; OŠ Čeminac, PŠ Kozarac, Hrvatska
Sažetak
Dugogodišnja praksa rada u kombiniranom odjelu, česti upiti roditelja i radnih kolega o kvaliteti i načinu učenja i poučavanja učenika u kombinaciji te vlastita znatiželja potaknuli su provedbu istraživanja o uspješnosti učenika koji pohađaju kombinirani odjel te njihovu usporedbu s uspjehom učenika koji su prva četiri razreda osnovne škole pohađali u redovitim odjelima. Cilj ovog istraživanja bio je, na temelju prikupljenih i obrađenih podataka o općem uspjehu, provjeriti imaju li učenici kombiniranih razrednih odjela različite ocjene od učenika u redovitim odjelima. Dodatno, u okviru ovog istraživanja među učenicima koji su pohađali nastavu u kombiniranim odjelima provedena je i anketa o njihovu upisu u srednje škole i na fakultete. Istraživanjem je obuhvaćeno razdoblje od 1998. do 2011. godine. Najvažniji su rezultati istraživanja kvantitativni rezultati uspješnosti učenika od 5. do 8. razreda koji pokazuju da uspjeh ne ovisi o činjenici da su učenici pohađali nastavu u kombiniranim odjelima.
Ključne riječi
istraživanje; kombinirani razredni odjel; opći uspjeh; redoviti razredni odjel; uspješnost učenja
Hrčak ID:
152324
URI
Datum izdavanja:
19.6.2015.
Posjeta: 3.396 *