Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.1122
Učinak prilagodljive okoline za učenje kod poučavanja pojma broja učenika s intelektualnim poteškoćama
Ozlem Cakir
; Faculty of Educational Science, Ankara University
Ezel Teker
; Faculty of Educational Science, Ankara University
Eren Can Aybek
; Faculty of Education, Eskişehir Osmangazi University
Sažetak
Cilj je ovoga istraživanja proučiti dokaze o učinkovitosti prilagođenog računalnog softvera koji omogućuje učenicima s intelektualnim poteškoćama da usvoje matematičke vještine. Hibridna metoda, u kojoj se zajedno koriste kvantitativni i kvalitativni istraživački uzorci, naš je model istraživanja. Za kvantitativni uzorak istraživanja koristio se autentični eksperimentalni model koji podrazumijeva predtest i konačni test s eksperimentalnom i kontrolnom skupinom. Za kvalitativni uzorak koristili smo se deskriptivnim model putem kojega smo mogli opisati mišljenja ispitanika vezana uz sam proces. Istraživanje je provedeno na uzorku od trideset ispitanika – učenika iz četvrtoga, petoga, šestoga, sedmoga i devetoga razreda. Materijale koji su korišteni u istraživanju razvili su sami istraživači. Nadalje, u ovome su se istraživanju koristili cjelokupni obrasci za ocjenjivanje, testovi postignuća i detaljni evaluacijski obrasci. Za analizu podataka koristila se dvosmjerna ANOVA za mješovita mjerenja i deskriptivna analiza. Na kraju analize, iako je uočena značajna razlika između predtesta i završnoga testa, značajna razlika nije utvrđena između tradicionalne okoline za učenje i prilagođene okoline za učenje s obzirom na učinkovitost obrazovanja. Štoviše, također su bila ispitana mišljenja sudionika u istraživanju o samoj primjeni.
Ključne riječi
prilagođeno učenje; individualno poučavanje; intelektualne poteškoće; pojam broja
Hrčak ID:
153254
URI
Datum izdavanja:
30.11.2015.
Posjeta: 2.047 *