Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.5559/di.24.4.01

Područne, rodne i dobne razlike u kreativnom ponašanju djece

Željko Rački orcid id orcid.org/0000-0001-8478-4698 ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


Puni tekst: engleski pdf 1.460 Kb

str. 467-485

preuzimanja: 1.553

citiraj


Sažetak

Cilj je ovoga istraživanja bio ispitati odnose područja, roda i
dobi u kreativnom ponašanju djece. Istraživanjem su
postavljena pitanja o modelu kreativnosti zbog značajnih
implikacija kreativnosti na obrazovanje i razvoj nastavnih
programa, kao i na poboljšanje kreativne nastave i nastave
za kreativnost u djece na razini osnovne škole. Sudionici su
bili djeca od 8 do 15 godina i studenti učiteljskoga studija.
Rezultati su pokazali potencijalnu strukturu područja
kreativnoga ponašanja djece, rodom određene promjene u
prosjecima područja s dobi i bliske odnose predanosti i
stjecanja znanja s kreativnosti. Nalazi ovog istraživanja
interpretirani su prema konstruktu kreativnosti i njegovu
mjerenju te u kontekstu obrazovanja.

Ključne riječi

kreativnost; kreativno-produktivna darovitost; djeca; obrazovni ciljevi; pristranost prema umjetnosti

Hrčak ID:

153418

URI

https://hrcak.srce.hr/153418

Datum izdavanja:

1.2.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.758 *