Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5559/di.24.4.01
Područne, rodne i dobne razlike u kreativnom ponašanju djece
Željko Rački
orcid.org/0000-0001-8478-4698
; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Sažetak
Cilj je ovoga istraživanja bio ispitati odnose područja, roda i
dobi u kreativnom ponašanju djece. Istraživanjem su
postavljena pitanja o modelu kreativnosti zbog značajnih
implikacija kreativnosti na obrazovanje i razvoj nastavnih
programa, kao i na poboljšanje kreativne nastave i nastave
za kreativnost u djece na razini osnovne škole. Sudionici su
bili djeca od 8 do 15 godina i studenti učiteljskoga studija.
Rezultati su pokazali potencijalnu strukturu područja
kreativnoga ponašanja djece, rodom određene promjene u
prosjecima područja s dobi i bliske odnose predanosti i
stjecanja znanja s kreativnosti. Nalazi ovog istraživanja
interpretirani su prema konstruktu kreativnosti i njegovu
mjerenju te u kontekstu obrazovanja.
Ključne riječi
kreativnost; kreativno-produktivna darovitost; djeca; obrazovni ciljevi; pristranost prema umjetnosti
Hrčak ID:
153418
URI
Datum izdavanja:
1.2.2016.
Posjeta: 3.758 *