Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U OKRUŽENJU SUSTAVA ZA E-UČENJE MOODLE

Sanda Šimičić ; Osnovna škola Split 3, Split


Puni tekst: hrvatski doc 1.113 Kb

str. 23-36

preuzimanja: 727

citiraj


Sažetak

Cilj istraživanja bio je utvrditi je li poučavanje i učenje kemijskih sadržaja nastavne teme Voda u sedmom razredu u okviru CMS-a MOODLE učinkovitije od tradicionalnog poučavanja. Istraživanje je provedeno u OŠ Split 3 u nastavnoj godini 2012./2013. i obuhvatilo je 24 učenika jednog razrednog odjeljenja. Glavni izvor podataka bio je eksperiment s paralelnim skupinama koji je uključivao dvije skupine ispitanika. Kontrolna skupina (N=12) poučavala se na tradicionalan način, a eksperimentalna skupina (N=12) uz pomoć sustava e-učenja. Rezultati završnog testa ne ukazuju na postojanje statistički značajne razlike u postignućima učenja između skupina. Veći učinak eksperimentalne skupine ukazuje da pristup obradi nastavne teme Voda u okviru sustava za e-učenje Moodle može biti kvalitetna dopuna tradicionalnoj nastavi.

Ključne riječi

e-učenje; poučavanje kemije; učinkovitost

Hrčak ID:

154212

URI

https://hrcak.srce.hr/154212

Datum izdavanja:

14.3.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.984 *