Magistra Iadertina, Vol. 10. No. 1., 2015.
Prethodno priopćenje
SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U OKRUŽENJU SUSTAVA ZA E-UČENJE MOODLE
Sanda Šimičić
; Osnovna škola Split 3, Split
Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi je li poučavanje i učenje kemijskih sadržaja nastavne teme Voda u sedmom razredu u okviru CMS-a MOODLE učinkovitije od tradicionalnog poučavanja. Istraživanje je provedeno u OŠ Split 3 u nastavnoj godini 2012./2013. i obuhvatilo je 24 učenika jednog razrednog odjeljenja. Glavni izvor podataka bio je eksperiment s paralelnim skupinama koji je uključivao dvije skupine ispitanika. Kontrolna skupina (N=12) poučavala se na tradicionalan način, a eksperimentalna skupina (N=12) uz pomoć sustava e-učenja. Rezultati završnog testa ne ukazuju na postojanje statistički značajne razlike u postignućima učenja između skupina. Veći učinak eksperimentalne skupine ukazuje da pristup obradi nastavne teme Voda u okviru sustava za e-učenje Moodle može biti kvalitetna dopuna tradicionalnoj nastavi.
Ključne riječi
e-učenje; poučavanje kemije; učinkovitost
Hrčak ID:
154212
URI
Datum izdavanja:
14.3.2016.
Posjeta: 1.984 *