Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Kompetencije učitelja biologije za primjenu informacijsko-komunikacijskih tehnologija u nastavnom procesu

Vesna Kostović-Vranješ ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Mila Bulić
Daniela Novoselić


Puni tekst: hrvatski pdf 380 Kb

str. 24-43

preuzimanja: 866

citiraj


Sažetak

Profesionalni razvoj učitelja treba biti u samom središtu obrazovne politike svake države jer je njihova kompetentnost jedan od glavnih činitelja koji djeluju na razinu obrazovnih postignuća učenika. Stoga je izuzetno važno imati osposobljene učitelje za osmišljavanje raznovrsnih nastavnih scenarija i primjenu suvremenih tehnologija kojima bi omogućili učenicima stjecanje znanja i razvijanje kompetencija potrebnih za zdrav i održiv život u 21. stoljeću. Sa svrhom ustvrđivanja kako i u kolikoj su mjeri učitelji biologije osposobljeni za primjenu informacijsko-komunikacijskih tehnologija, a posebice e-učenja u sustavu Moodle u nastavnom procesu, izvršeno je pilot-istraživanje na uzorku od 65 učitelja biologije Splitsko-dalmatinske županije. Dobiveni će rezultati o stanju u nastavi biologije poslužiti kao poticaj za kritičko promišljanje i preoblikovanje inicijalnog obrazovanja budućih učitelja i profesionalnog usavršavanja učitelja praktičara biologije.

Ključne riječi

e-učenje; inicijalno obrazovanje učitelja; Moodle; nastava biologije; profesionalno usavršavanje učitelja

Hrčak ID:

154574

URI

https://hrcak.srce.hr/154574

Datum izdavanja:

15.3.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.137 *