Prethodno priopćenje
SPECIFIČNOSTI UČENJA ZA PODUZETNIŠTVO U ONLINE OKRUŽENJU
Darko Delač
orcid.org/0000-0002-3653-1116
; Veleučilište VERN’, Zagreb, Hrvatska
Petra Graovac
; Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, Zagreb, Hrvats
Marta Pavlinović
; Veleučilište VERN’, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Živimo u vremenu kada su nove ideje i programi važni kako bi se držao korak sa suvremenizacijom i brzim načinom života. Tako poduzetništvo treba držati korak s potrebama na tržištima i omogućiti zainteresiranim sudionicima, koji nemaju vremena za klasične načine studiranja, alternativni način kako bi se i studijski programi mogli razvijati u skladu s vremenom u kojem živimo te kako bi studenti mogli nastaviti svoje visoko obrazovanje uz svoje ostale životne obveze. U tom pogledu, počeli su se razvijati „ONLINE“ studiji kako bi se povećala mogućnost daljnjeg obrazovanja i kako bi se išlo na ruku studentima koji žive daleko od visokoobrazovnih institucija ili onih koji zbog svojih privatnih ili poslovnih obveza ne uspijevaju pohađati tradicionalni način studiranja. Predmet je ovoga rada poduzetništvo u „ONLINE“ okruženju. Svrha je rada dati određene smjernice, stavove i mišljenja svim institucijama koje će u budućnosti uvoditi „online“ studijske programe. Percepcija studenata Visoke škole za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski u ovom se radu navodi kao relevantni pokazatelj i daje smjernice za daljnje razvijanje takvih programa i podizanje kvalitete „ONLINE“ studija. Kako bi uspio takav novitet u visokoobrazovnim institucijama, potreban je veliki angažman poduzetnika i ostalih stručnih osoba koje će osmisliti sve faze poduzetničkih procesa i dovesti „ONLINE“ način studiranja u isto kvalitetan rang kao što je tradicionalan način studiranja.
Ključne riječi
poduzetništvo; „online“; ekonomija poduzetništva; FOI; VERN’; VŠ N. Š. ZRINSKI
Hrčak ID:
159135
URI
Datum izdavanja:
3.6.2016.
Posjeta: 2.084 *