Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

PODUZETNICI I MEDIJI

Pave Ivić ; Veleučilište „Baltazar“ – Dislocirani studij Biograd na Moru, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 320 Kb

str. 69-83

preuzimanja: 430

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 320 Kb

str. 82-82

preuzimanja: 631

citiraj


Sažetak

Koordinirana suradnja između države, regionalne i lokalne vlasti, poduzetnika i obrazovnih i znanstvenih institucija temelj je razvoja konkurentnog gospodarstva. Mediji su moćni, medijima vlada profitna logika – informacija je postala roba. Sadržaji su sve više pod pritiskom komercijalizacije, što je velikim dijelom rezultat novih vlasničkih odnosa, interesa i utjecaja oglasne industrije. U gospodarskom razvoju poduzetništvo ima prioritetnu ulogu, tako da je od iznimne važnosti utjecaj medija na poduzetničke aktivnosti, posebno u stvaranju povoljne poduzetničke klime. Poduzetnici u Hrvatskoj imaju brojne probleme po pitanju opstanka i razvoja na ovim nemirnim i vrlo nesigurnim tržišnim prostorima i vremenima. Zbog toga se pred medije stavlja zahtjevan zadatak – zadržati dignitet i izbjeći senzacionalizam te aktivno sudjelovati u razvoju poduzetništva. Ispitivanje utjecaja medija na poduzetničke aktivnosti, kao i na općedruštveni razvoj nije jednostavno jer se radi o vrlo dinamičnoj gospodarskoj kategoriji koja vrlo brzo i jasno odražava sve promjene u uvjetima poslovanja i komuniciranja.

Ključne riječi

poduzetnik; mediji; tržište

Hrčak ID:

159140

URI

https://hrcak.srce.hr/159140

Datum izdavanja:

3.6.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.279 *