Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

KOMUNIKACIJSKE STRATEGIJE U NEDRŽAVNIM I NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA U ČEŠKOJ

Tereza Cimrmannová ; Charles University in Prague, Hussite Theological Faculty, Chech Republic
Zuzana Hubinková ; Faculty of Business Administration, University of Economics, Prague, Czech Republic


Puni tekst: engleski pdf 410 Kb

str. 91-98

preuzimanja: 553

citiraj


Sažetak

Funkcioniranje NGO-a u Češkoj je bilo pod utjecajem radikalnih promjena u zakonima u posljednjih nekoliko godina. Revoluciju u neprofitnom sektoru izazvao je Zakon o socijalnim uslugama (108/2006 Coll.) i osobito civilni kod (89/2012 Coll.), koji regulira pojedine oblike nedržavnih neprofitnih organizacija na novi način, a također definira pojam općeg dobra. Organizacije u neprofitnom sektoru bore se s raznim problemima. To uključuje nedostatak sredstava, visoku stopu promjene osoblja i nesigurnost. Mnogi još uvijek ostaju u neprofitnom sektoru, posebno oni koji uspoređuju rad u javnom ili privatnom sektoru. Razlog može biti moderna komunikacija i motivacijsko upravljanje strategijama, poticanje kreativnog, vjerodostojnog i slobodnog radnog okruženja. Cilj ovog rada je da se izraditi istraživanje neprofitnog sektora u Republici Češkoj i odgovoriti na ova pitanja: Koje su komunikacijske i motivacijske strategije kojime se može povećati zadovoljstvo zaposlenika u NGO-u? Koji se nefinancijski alati mogu koristiti? Koje komunikacijske pogreške menadžeri mogu učiniti? Koje su komunikacijske procedure učinkovite u cilju povećanja atraktivnosti rad u sektoru i kredibilitetu neprofitnih organizacije?

Ključne riječi

komunikacija; neprofitni sektor; motivacijska strategija; komunikacijske pogreške

Hrčak ID:

159931

URI

https://hrcak.srce.hr/159931

Datum izdavanja:

31.3.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.698 *