Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Odnos prema glazbenom odgoju odgoja nekada i danas

Albinca Pesek ; Pedagoška fakulteta, Oddelek za glasbo, Univerze v Mariboru, Maribor, Slovenija
Tomaž Bratina ; Pedagoška fakulteta, Oddelek za glasbo, Univerze v Mariboru, Maribor, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 236 Kb

str. 119-131

preuzimanja: 474

citiraj


Sažetak

Novi pristupi obrazovanju učitelja na pedagoškim fakultetima, bogat izbor promišljeno oblikovanih didaktičkih materijala, razvoj tehnologije obrazovanja i briga za cjeloživotno učenje trebali bi doprinijeti pozitivnijem odnosu učenika prema predmetu Glazbenog odgoja. U radu se istražuje jesu li navedeni čimbenici doprinijeli pozitivnoj evoluciji odnosa prema tom predmetu. Istraživanje koje je obuhvatilo uzorak od 611 sudionika, starih između 15 i 64 godine, pokazalo je relativno pozitivan odnos svih generacija prema Glazbenom odgoju, iako je bio bolje prihvaćen od strane starijih sudionika. Analizirali smo čimbenike koji onemogućuju još veću omiljenost tog predmeta i zaključili da se današnji zahtjevi društva znanja i materijalistička usmjerenost udaljuju od istinskog poslanstva
glazbe, a time posljedično i od predmeta Glazbeni odgoj.

Ključne riječi

Glazbeni odgoj; opće obrazovanje; nastavno gradivo; ljubav prema Glazbenom odgoju

Hrčak ID:

160088

URI

https://hrcak.srce.hr/160088

Datum izdavanja:

11.5.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.482 *