Izvorni znanstveni članak
Odnos prema glazbenom odgoju odgoja nekada i danas
Albinca Pesek
; Pedagoška fakulteta, Oddelek za glasbo, Univerze v Mariboru, Maribor, Slovenija
Tomaž Bratina
; Pedagoška fakulteta, Oddelek za glasbo, Univerze v Mariboru, Maribor, Slovenija
Sažetak
Novi pristupi obrazovanju učitelja na pedagoškim fakultetima, bogat izbor promišljeno oblikovanih didaktičkih materijala, razvoj tehnologije obrazovanja i briga za cjeloživotno učenje trebali bi doprinijeti pozitivnijem odnosu učenika prema predmetu Glazbenog odgoja. U radu se istražuje jesu li navedeni čimbenici doprinijeli pozitivnoj evoluciji odnosa prema tom predmetu. Istraživanje koje je obuhvatilo uzorak od 611 sudionika, starih između 15 i 64 godine, pokazalo je relativno pozitivan odnos svih generacija prema Glazbenom odgoju, iako je bio bolje prihvaćen od strane starijih sudionika. Analizirali smo čimbenike koji onemogućuju još veću omiljenost tog predmeta i zaključili da se današnji zahtjevi društva znanja i materijalistička usmjerenost udaljuju od istinskog poslanstva
glazbe, a time posljedično i od predmeta Glazbeni odgoj.
Ključne riječi
Glazbeni odgoj; opće obrazovanje; nastavno gradivo; ljubav prema Glazbenom odgoju
Hrčak ID:
160088
URI
Datum izdavanja:
11.5.2016.
Posjeta: 1.482 *