Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.17559/TV-20150226124944

Priprema video predavanja za obrazovanje na daljinu

Lachezar Stoev ; Technical University of Sofia, Faculty of Industrial Technology, Faculty of German Engineering Education and Industrial Management, 8 Kl. Ohridski Blvd., BG-1000 Sofia, Bulgaria
Magdalina Uzunova ; University of Architecture, Civil Engineering and Geodesy, Faculty of Transportation Engineering, Mathematics, 1 Hristo Smirnenski Blvd., BG-1046 Sofia, Bulgaria
Dražan Kozak orcid id orcid.org/0000-0001-5245-4686 ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Mechanical Engineering, Trg Ivane Brlić Mažuranić 2, HR-35000 Slavonski Brod, Croatia
Antun Stoić ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Mechanical Engineering, Trg Ivane Brlić Mažuranić 2, HR-35000 Slavonski Brod, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 629 Kb

str. 925-928

preuzimanja: 449

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 629 Kb

str. 925-928

preuzimanja: 582

citiraj


Sažetak

U ovom radu je predstavljena primjena softvera Camtasia Studio 8 i neki doprinosi autora pri pripremi video predavanja za obrazovanje na daljinu. Razvijeni su filmovi na nekoliko jezika i dostupni su putem interneta. Redoviti i izvanredni studenti mogu ih studirati u detalje koristeći računalo ili pametni telefon u vrijeme i na mjestu koje im najviše odgovara. Odabrane informacije u video predavanjima se predstavljaju puno brže i točnije u usporedbi s tradicionalnim metodama poučavanja, što štedi vrijeme. Uključene su animacije s komentarima, simulacije i ubačeni su video filmovi koji vizualiziraju prezentirani materijal. Autori surađuju na novom projektu međunarodne suradnje u sklopu CEEPUS programa za pripremu video predavanja i vježbi na njemačkom i engleskom jeziku za studente koji studiraju na partnerskim sveučilištima.

Ključne riječi

e-učenje; Internet; obrazovanje na daljnu; video predavanja

Hrčak ID:

160152

URI

https://hrcak.srce.hr/160152

Datum izdavanja:

19.6.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.038 *