Prethodno priopćenje
Hibridno poučavanje nastavnih sadržaja informatike u osnovnoj školi
Valentina Vidović
; Osnovna škola Kiseljak, Kiseljak, Bosna i Hercegovina
Sažetak
Nastava informatike u 21. stoljeću ne temelji se više na upotrebi ploče i krede, nego zahtijeva mnogo više inovacija i upotrebe tehnologije. Drugim riječima, neophodan je interaktivni pristup nastavnika koji učenika čini aktivnim, a ne pasivnim slušateljem nastave. Rad predstavlja osvrt na trogodišnje istraživanje i dobivene rezultate nastave u kojoj se primjenjivao hibridni model poučavanja.
Ideja za istraživanje je nastala nakon osobnog iskustva u nastavi u tri osnovne škole na području općine Kiseljak („Brestovsko“, „Kiseljak“ i „Gromiljak“), gdje se u svakoj primjenjivao drugi pristup i različite metode nastave. Eksperimenti među učenicima su provedeni u Osnovnoj školi „Kiseljak“ gdje je prva implementacija bila u školskoj 2011./2012., druga 2012./2013. i treća u 2013./2014. godini. U istraživanju su sudjelovali učenici sedmog i osmog razreda osmogodišnjeg školovanja koji su pristupali nastavnim sadržajima za šesti, sedmi i osmi razred. Nastavne sadržaje oblikovali su studenti diplomskog studija Informatike, fakulteta Prirodoslovno – matematičkih i odgojnih znanosti u na Sveučilištu u Mostaru i Splitu. Sadržaji su oblikovani na kolegijima Projektiranje sustava e-učenja, Sustavi e-učenja i Vrednovanje sustava e-učenja. Učenici su poučavani sustavom Moodle na kojem su nastavni sadržaji oblikovani ADDIE modelom za oblikovanje nastavnih sadržaja.
Ključne riječi
ADDIE model; e-učenje; Hibridna nastava; Moodle; sustavi e-učenja
Hrčak ID:
160219
URI
Datum izdavanja:
11.5.2016.
Posjeta: 2.439 *