Acta turistica, Vol. 28 No. 1, 2016.
Prethodno priopćenje
BRENDIRANJE FINSKOG GRADA SREDNJE VELIČINE KAO GRADA SPORTA
Aila Ahonen
; JAMK University of Applied Sciences, Sport Business School, Vierumäki, Finland
Jari Lämsä
; Research Institute for Olympic Sports in Finland
Antti Mero
; Faculty of Sport and Health Sciences, Jyväskylä University, Jyväskylä, Finland
Ari Karimäki
; Culture and Sport Services, City of Jyväskylä, Jyväskylä, Finland
Sažetak
Zbog rastuće globalne konkurencije među gradovima brending je od nedavno postao važan element gradskih strategija. Rad prikazuje kako dionici marke doživljavaju sportsku marku Jyväskyläe, grada srednje veličine u Finskoj. Autori su proveli dubinske intervjue s jedanaest gradskih dužnosnika i sportskih menadžera koji su utjecali na sportsku marku grada Jyväskyläe. Prema rezultatima istraživanja, ispitanici smatraju kako Jyväskylä ima snažan imidž grada sporta. On počiva na sportskom obrazovanju, sportskim događanjima, jakim sportskim klubovima i aktivnom građanstvu. Rezultati pokazuju da bi sport, a posebno sportska događanja, mogli biti ključan element u razvoju imidža marke grada Jyväskyläe. Ističe se da je za razvoj marke grada sporta važna bliska suradnja i dobri, produktivni
odnosi među dionicima.
Ključne riječi
brendiranje grada; brendiranje mjesta; sportska marka
Hrčak ID:
161378
URI
Datum izdavanja:
1.6.2016.
Posjeta: 2.953 *