Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Stručno putovanje u sklopu projekta Dvostruki teret – učenje o nacionalsocijalizmu i holokaustu u Europi: korištenje spomen-područja u nastavi povijesti

Lucija Lasić Nekić ; ŠKOLA PRIMIJENJENE UMJETNOSTI I DIZAJNA ZADAR PRIRODOSLOVNO-GRAFIČKA ŠKOLA ZADAR


Puni tekst: hrvatski pdf 128 Kb

str. 137-147

preuzimanja: 460

citiraj


Sažetak

Članak opisuje uporabu izvanučioničke nastave u nastavi povijesti na primjeru posjeta spomen-području Buchenwald od 19. – 22. lipnja 2014. Spomenuti se posjet odvijao kao nastavak simpozija Dvostruki teret – učenje o nacionalsocijalizmu i holokaustu u Europi koji se održao 3. – 4. travnja 2014. u Goethe Institutu u Zagrebu. Autorica daje kratak pregled programa stručnog putovanja ističući značaj izvanučioničke nastave koja može doprinijeti boljem učeničkom razumijevanju veza i odnosa između europskih nacija i država kroz povijest, odnosno pomoći im u otpetljavanju gordijskog čvora kontroverznih tema 20. stoljeća.

Ključne riječi

spomen-područje; Buchenwald; Weimar; izvanučionička nastava; povijesna radionica; Vijeće Europe; R. Stradling; povijesno mišljenje; holokaust

Hrčak ID:

165800

URI

https://hrcak.srce.hr/165800

Datum izdavanja:

30.12.2015.

Posjeta: 1.240 *