Stručni rad
Stručno putovanje u sklopu projekta Dvostruki teret – učenje o nacionalsocijalizmu i holokaustu u Europi: korištenje spomen-područja u nastavi povijesti
Lucija Lasić Nekić
; ŠKOLA PRIMIJENJENE UMJETNOSTI I DIZAJNA ZADAR PRIRODOSLOVNO-GRAFIČKA ŠKOLA ZADAR
Sažetak
Članak opisuje uporabu izvanučioničke nastave u nastavi povijesti na primjeru posjeta spomen-području Buchenwald od 19. – 22. lipnja 2014. Spomenuti se posjet odvijao kao nastavak simpozija Dvostruki teret – učenje o nacionalsocijalizmu i holokaustu u Europi koji se održao 3. – 4. travnja 2014. u Goethe Institutu u Zagrebu. Autorica daje kratak pregled programa stručnog putovanja ističući značaj izvanučioničke nastave koja može doprinijeti boljem učeničkom razumijevanju veza i odnosa između europskih nacija i država kroz povijest, odnosno pomoći im u otpetljavanju gordijskog čvora kontroverznih tema 20. stoljeća.
Ključne riječi
spomen-područje; Buchenwald; Weimar; izvanučionička nastava; povijesna radionica; Vijeće Europe; R. Stradling; povijesno mišljenje; holokaust
Hrčak ID:
165800
URI
Datum izdavanja:
30.12.2015.
Posjeta: 1.240 *