Stručni rad
Međupredmetno povezivanje povijesti, zemljopisa, glazbe i terenskog rada
Natalija MIHELČIĆ
orcid.org/0000-0002-0004-9715
; OSNOVNA ŠKOLA STOPIČE
Sažetak
Članak na primjeru školske ekskurzije sedmih razreda u Ljubljanu, analizira potencijal terenske nastave za međupredmetno povezivanje (u konkretnom slučaju povijesti, zemljopisa i glazbenog odgoja). Zaključuje da je ovakav oblik nastave izazovan i za učenike i za nastavnike. On iziskuje puno pripreme i dobru organizaciju, ali i da povezivanje različitih predmeta ima za posljedicu živopisnu nastavu koja će otkloniti krutost tradicionalnih pristupa, produbiti znanje i proširiti horizonte pojedinaca.
Ključne riječi
antika; međupredmetno povezivanje; klasična nastava; antička glazba; narodni muzej; povijest; zeljopis; ekskurzije
Hrčak ID:
165801
URI
Datum izdavanja:
30.12.2015.
Posjeta: 1.898 *