Izvorni znanstveni članak
Uloge odgojitelja u simboličkoj igri djece rane dobi
Petra Badurina
orcid.org/0000-0001-9598-6252
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Svrha ovog rada jest prikazati sintezu modela sudjelovanja odgojitelja u simboličkoj igri djece rane dobi, prema modelu Hadleya (2002.), u odnosu na
dva osnovna tipa sudjelovanja: izvan tijeka igre i unutar tijeka igre, i provedenog, jednogodišnjeg, akcijskog istraživanja, s elementima etnografskog pristupa, na temu međudjelovanja prostorno-materijalnog okruženja na pojavu i razvoj simboličke igre djece rane dobi. Problematika razmatranja i određivanja uloga odgojitelja u simboličkoj igri djece rane dobi potkrijepljena je izjavama odgojitelja prikupljenih iz triju zagrebačkih vrtića, od kojih je jedan privatnog tipa. U istraživanju je sudjelovalo 197 ispitanika, od čega 20 odgojitelja (6 iz privatnog, a 14 iz gradskih vrtića) i 177 djece u dobi od 1 do 4 godine života, iz 9 odgojnih skupina triju ustanova ranog odgoja i obrazovanja u Zagrebu.
Ključne riječi
simbolička igra; uloge odgojitelja; dijete rane predškolske dobi
Hrčak ID:
166156
URI
Datum izdavanja:
15.1.2015.
Posjeta: 8.457 *