Pregledni rad
Kreativnost i pedagogija
Sani Kunac
orcid.org/0000-0002-0112-1803
; OŠ „Blatine-Škrape“, Split
Sažetak
U radu se objašnjava fenomen kreativnosti, prikazuju se različite definicije kreativnosti te objašnjava razlika između eksplicitnih i implicitnih definicija kreativnosti. S ciljem boljeg upoznavanja s pojmom kreativnosti prikazani su temeljni pristupi u shvaćanju kreativnosti, područja istraživanja kreativnosti te odnos kreativnosti i inteligencije. Promotren je odnos pedagogije i kreativnosti te je istaknuta važnost kreativnosti za područje pedagogije. Osobito su promotreni ciljevi i potrebe suvremene škole te važnost razvoja kreativnosti u tom kontekstu. Navedene spoznaje postavljene su u vezu sa suvremenim načinima poticanja kreativnosti u nastavi.
Ključne riječi
nastava; ograničenja kreativnosti; poimanje kreativnosti; poticanje kreativnosti; učenici
Hrčak ID:
166211
URI
Datum izdavanja:
1.10.2015.
Posjeta: 12.918 *