Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Kreativnost i pedagogija

Sani Kunac orcid id orcid.org/0000-0002-0112-1803 ; OŠ „Blatine-Škrape“, Split


Puni tekst: hrvatski pdf 328 Kb

str. 423-446

preuzimanja: 8.671

citiraj


Sažetak

U radu se objašnjava fenomen kreativnosti, prikazuju se različite definicije kreativnosti te objašnjava razlika između eksplicitnih i implicitnih definicija kreativnosti. S ciljem boljeg upoznavanja s pojmom kreativnosti prikazani su temeljni pristupi u shvaćanju kreativnosti, područja istraživanja kreativnosti te odnos kreativnosti i inteligencije. Promotren je odnos pedagogije i kreativnosti te je istaknuta važnost kreativnosti za područje pedagogije. Osobito su promotreni ciljevi i potrebe suvremene škole te važnost razvoja kreativnosti u tom kontekstu. Navedene spoznaje postavljene su u vezu sa suvremenim načinima poticanja kreativnosti u nastavi.

Ključne riječi

nastava; ograničenja kreativnosti; poimanje kreativnosti; poticanje kreativnosti; učenici

Hrčak ID:

166211

URI

https://hrcak.srce.hr/166211

Datum izdavanja:

1.10.2015.

Posjeta: 13.120 *